čtvrtek 23. ledna 2014

Krabička plná barev - Baolishi cosmetics box

dneska jsem se s chutí pustila do prozkoumání kosmetického boxu, který jsem včera objevila v naší koupelně. Patří mamce a má ho asi už tři roky. Kupovala ho v nějaké kosmetice a stál něco málo přes tři sta korun. Krabička se jmenuje ,, Baolishi", bohužel mi název nic neříká, ale je zde napsáno, že je kosmetika z Hongongu, made in China, což dle mého názoru  neznamená, že musí být špatná, ale jak jí vnímám já, se dozvíte po přečtení této recenze.




Po otevření krabičky na vás vykoukne obdélníkové zrcátko, řasenka, oční linky, konturka, dvě rtěnky, gelové třpytky, dva laky na nehty, ořezávátko a krém. Bohužel v této první části pět věcí chybí, už si nepamatuji, co tam bylo, ale hádám, že ještě jeden krém a další kosmetické pomůcky.




Já začnu tím nejlepším a to jsou dvě rtěnky, kvůli kterým jsem se rozhodla tuto recenzi udělat. Když jsem si včera zkoušela jeden z odstínů a to přesně odstín č. 6, tak jsem vůbec netušila, že objevím svůj perfektně sedící odstín červené rtěnky, který ladí k mé pleti a odstínu rtů. Jsem za to moc ráda a rtěnku jsem si nesmírně zamilovala. Rtěnky se jmenují Baolishi Lipstick, píše se zde, že obsahují nějaký vitamin, že jsou dlouho držící a ochraňují proti slunečnímu záření. Já osobně mám velký problém sehnat výraznější rtěnku, která je dobře hydratovaná, nezalézá do vrásek a drží dlouhou dobu. Druhý odstín ještě nemám odzkoušený, ale určitě ho v nejbližší době použiji.





Teď už to bohužel žádná sláva nebude, černá tužka na oči a konturka jsou naprosto nepoužitelné, jsou tak tvrdé, že bych si tím spíš vypíchla oko anebo poranila rty, takže za mě úplný propadák. Gelové třpytky jsou obyčejné, na těle drží, asi k ním nemám víc co napsat. Řasenku a linky jsem bohužel nestihla vyzkoušet, protože jsou už suché. K ořezávátku, štětečku a krému snad nemusím nic psát. Ořezávátko ořezává, krém je neparfemovaný a štěteček nepoužitelný.




Posouváme se o patro níže a to zatáhnutím za zlatou úchytku, která nám otevře oční stíny, barvičky na rty, pudry, tvářenky a bronzery.



Oční stíny jsem vám chtěla ukázat detailněji a tak jsem si jeden každý nanesla na ruku. Stíny jsou hodně pudrovité, dost práší, pigmentované jsou celkem málo, ale záleží na odstínu, tmavší odstíny jsou na tom lépe, ale světlejší nejsou skoro vůbec vidět. Mně osobně se nejvíc líbí odstín č.5 a z druhé části vínový odstín  č. 12 a odstín krémový č. 19.






Barvy na rty jsou celkem použitelné, nijak extra mě sice nezaujaly, ale dám jim ještě šanci. Nakonec tu jsou dva bronzery, čtyři odstíny tvářenek a dva pudry. Tahle sekce má ode mě jedničku, protože jí nemohu vytknout nic špatného. Bronzer je nejvíce používaný, jak můžete vidět na fotce. Není moc pigmentovaný, ale pokud chcete vytvořit jen lehký stín na tvářích, tak se dá použít. Tvářenky mají krásné barvy, já osobně bych je používala hlavně v létě, jsou hodně pigmentované, takže se na tvářích musejí dobře zapracovat a popřípadě lehce přepudrovat nějakým světlým pudrem. Je tu vložený i aplikátor, ale doporučuji použít kosmetické štětce, které se dají sehnat na internetu i v obchodech s kosmetikou.






 A jak tuto kosmetickou krabičku celkově hodnotím? Určitě to není produkt, který bych si koupila zase znova. Nejvíc se mi líbí ty rtěnky a ty bych si zvlášť bez váhání koupila znovu, ale ostatní líčidla mě bohužel až tak moc nezaujala. Určitě by mi stačila paletka s pěti stíny, které by neprášily, držely a byly více vidět. Náhodou jsem si všimla, je Baolishi kosmetiku prodávají na vietnamských tržnicích, takže se tam dá pořídit většina obsahu této krabičky.

6 komentářů:

  1. Jé, tak s touto krabičkou se musí malovat jedna radost :-), tolik barviček a třpytek...jůů♥
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  2. uz len to balenie wow!

    Posledne dva dni Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!