pondělí 27. ledna 2014

Today´s shopping in France ! SALES ! Nakupování ve Francii ! SLEVY !

Ahooj!

dneska jsem měla trošičku času a protože jsem na cestách v Normandii a měla jsem chuť si udělat radost, tak jsem zaběhla do zdejšího obchodního centra, kde jsem obešla pár obchůdků a neodolala pár kouskům ve slevě. Taky jste si už něco koupili?

Můžu říct, že ceny jsou opravdu nízké! jak za oblečení, tak i za doplňky. Já jsem zavítala do Claire´s,  který je i u nás v ČR. Už dlouho jsem si chtěla koupit řetízek s hroty nebo ostny a nějaký další náhrdelník, no a posuďte sami, 5 eur za tři zakoupené věci je fakt bomba!
                                                                                                                                                                   

Hey Guys!

Today, I have been doing shopping and because I am just travelling in Normandy I wanted to have pleasure time. So I went to a shopping centre here and I looked into some of the shops. I was very surprised by the prices! wow! sales! Did you also buy something in sales this year?

I went to Claire´s shop which is also in the Czech Republic and I bought three beautiful things which you can see in the photos bellow! I am so happy to have them because I really wanted to have the studded necklace.





Poslední věc, kterou jsem si koupila je fixa na oči od značky PRO´S, kterou vůbec neznám. Fixa je super, zatím jsem jí zkoušela jen párkrát. Dělá precizní oční linku, neobtiskává se, drží celý den. Jsem s ní opravdu spokojená, určitě vyzkouším více věcí od této značky, třeba BBcream, který mě zaujal, ale bohužel jsem neměla čas jej vyzkoušet.
                                                                                                                                                                  

Last thing I bought is a black Eyeliner from PRO´S, I have never heard about this cosmetic brand before. The eyeliner is very nice, I can make a good line, it lasts all day on my eyes, I am really satisfied with it. I will not hesitate to try another thing.





Máte zkušenosti s kosmetikou PRO´S ? Budu ráda, když mi dáte v komentářích vědět, jestli ano a jak vám vyhovuje.

Mějte se Krásně!

4 komentáře:

  1. wow ta biza!

    Pozývam na giveaway o značkové plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tato znacka se nachazi v carrefouru je to jejich znacka...mela jsem od nich stiny a ty nebyly vubec pigmentovany takze uz mne ta znacka dal nelakala...ja ziju v Belgii takze kdyz jdu do carrefouru tak si ju muzu vzdycky poridit,jinde se to koupit neda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím s fixou nadmíru spokojená, dělá precizní linku a celkem dost dlouho vydrží. Nic jiného jsem od nich nezkoušela, ty stíny, to je škoda! Tak uvidím, jestli si ještě něco od PRO´ S pořídím. Díky za komentář! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!