neděle 19. ledna 2014

Trio rtěnek od Essence - Three Essence Lipstics!

Ahooj !

dnes tu mám pro vás recenzi na rtěnky od Essence v odstínech - 08 Colour Crush - 02 - All you need is red - 09 - Wear berries a konturovací tužku na rty v odstínu - 10 Femme fatale. Rtěnky jsou velmi hydratační, středně pigmentované, výdrž nic moc, ale barvy jsou krásné. Odstín 10 Femme fatale vydrží na rtech ze všech tří rtěnek nejdelší dobu. Je to odstín červené, který mě osobně sedí a určitě po něm sáhnu mnohem častěji než doposud. Colour Crush je krásná růžová, vhodná na denní nošení, dle mého názoru bude slušet nejvíce blondýnkám a brunetkám. Wear berries je starorůžová až fialová barva, za mě ze všech třech odstínů nejkrásnější. Je to zvláštní barva, řekla bych, že né každé z vás se bude líbit.
                                                                                                                                                                   
Hi Guys! Today, I would like to show you my three new lipstics from Essence cosmetics and a lipliner. I have been having that time when you really have to buy something new just for pleasure lately, do you also know that? So I went to the nearest drug store and I bought three lipstics - 08 Colour Crush, 02 - All you need is red  09 - Wear berries and I also bought one lipliner in shade 10 Femme fatale. I like all the colours but mainly the Wear berries, for me it is just such a nice colour, kind of romantic purplish shade. I love it! All you need is red is a typical red colour which you should definetly have in your cosmetic bag. Colour Crush is a pink colour not so much pigmented but leaves really nice pinkish shade on your lips. I would say that all three are hydrating lips, medium pigmented and do not last long on your lips but the colours are so beautiful! You should have tried them!

Which one do you like the most? Která se vám líbí nejvíce? 
Obal rtěnek je v celku obyčejný, ale podle mě vypadá elegantně stejně tak jako písmeno ,,E" vyryté na rtěnkách.   
                                                                                                                                                                   
I quite like the cover of the lipstics. It is simple and looks elegant thought. I also like the letter E engraved  on the lipstick, it looks so nice. 



Konturka je měkká a dobře pigmentovaná. Po obtáhnutí rtů jsem je i vybarvila a poté použila rtěnku. Dle rad odborníků jsem použila papírový kapesníček a vložila jej mezi rty a obtiskla. Poté jsem rtěnku aplikovala ještě jednou. Výsledek se mi moc líbil a určitě se výrazným rtěnkám nebudu bránit. 
                                                                                                                                                                   

The lipliner is soft and well pigmented. After I applied it I also put some colour in the centre of the lips and I applied my lipstick. Then I used a paper tissue and imprinted my lips on it for to not have red marks on my teeth afterwards. Finally, I applied my lipstick again and I was done by that. 


02 ALL YOU NEED IS RED
All you need is red


A toto je výsledek, líbí se vám? Do you like it? 

09 - Wear Berries 

Wear berries 
08 Colour Crush
Colour Crush
Rtěnky mě teď v poslední době moc baví! taky je rády nosíte? Já už si bez nich neumím představit svůj den. Teď se mi moc líbí barvy lesního ovoce, na rtech vypadají opravdu krásně!

Hezký den !

Have a nice day!

7 komentářů:

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!