sobota 22. února 2014

DIY rozteklé srdce

Ahooj,

dnes tu mám pro vás další DIY tričko, které si můžete doma vytvořit i vy.





Budete potřebovat: staré bílé tričko, černou látku či opět staré tričko, nůžky lepidlo, krajku (jehlu a nit, pokud preferujete šití)

1. Nejdříve si na tričko načrtneme tvar, který chceme mít na tričku. Já jsem použila opět srdce. Tentokrát jsem však nezůstala u klasiky, ale aby bylo srdce trošku zajímavější, tak jsem mu přidala třásně. Ty vytvoříme tak, že látku stříháme na malé proužky, které pak natahujeme, aby nám zanikly ostré konce látky. 
Viz fotky. 





 2. Pak si srdce umístíme na tričko a přilepíme jej tavící pistolí.


 3. Tričku jsem odstřihla rukávy a límec, kam jsem přilepila krajku. Srdce jsem ještě ozdobila pleteným    
     lemem, který si vytvoříte tak, že si z té samé látky ustřihnete tři stejně dlouhé pruhy z kterých pak
     upleteme copánek a tavící pistolí jej přilepíme na tričko.



 4. Pruhy na zádech vytvoříme tak, že si zadní část trička v polovině přehneme a od krku postupně dolů    
     stříháme stejně široké pruhy a každý další střih vždycky prodlužujeme. Viz fotky.




 5. Když máme nastříháno, tak každý jeden pruh opatrně natáhneme, aby se nám vytvořily menší proužky a
     tak nám zanikly i případné ostré hrany po špatném stříhání.



 A to už je výsledek! Na tričko nebo teď už vlastně tílko si můžete přidat cokoliv, co se vám líbí. Já možná
 ještě dozdobím okraje tílka nějakými ozdobami nebo přidám krajku.




A jak se vám líbí výsledek? baví vás DIY? nebo si radši koupíte nějaký kousek přes internet či v obchodě?

Mějte krásný den!

Vaše Beauty Pusinka :)

16 komentářů:

  1. Hezky, DIY zboznuju a tohle vypada moc dobre :)

    OdpovědětVymazat
  2. wau skvelý nápad :)
    vyskusam :) ale bez tej zadnej časti, lebo to by osm nemohla nosit do práce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky! :) do práce bych si ho taky nevzala, ale v létě do města určitě ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem se neodhodlala k nějakému pořádnému DIY, tenhle ale vypadá skvěle, tričko se Ti moc povedlo, srdce s třásněmi je bezvadný nápad. Jen ta zadní část by na mě byla asi moc odvážná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! já si myslím, že v létě je to nositelné. Určitě i plavky by pod tričkem byly super.

      Vymazat
  5. Přilepíme tavící pistolí? No :D Přeji příjemné nošení, lepidlo musí tlačit, nehledě na to, že to praní nejspíš nevydrží a zbudou z toho jen cáry... Není lepší jehla a nit? A neříkej mi, že neumíš základní steh, ten se učí už i děti ve školce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, že umím! Lepidlo vůbec netlačí a praní vydrželo ;) Můžeš šít, pokud je to pro tebe lepší varianta, no já preferuji pohodlnost a to umím ušít i šaty. Hezký den

      Vymazat
  6. Vypadá to skvěle, báječný nápad! Jsi šikovná.

    http://minuscin-svet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi fakt šikula! :)

    Na mém blogu zrovna běží giveaway. Budu ráda, když se přidáš! Výhra určitě stojí za to! :)
    http://noordinary-girl.blogspot.cz/2014/02/giveaway-no1.html

    OdpovědětVymazat
  8. Naozaj veľmi pekné. Výborná práca a ja milujem DIY veci. Pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  9. To se ti moc povedlo. Krásné! :)
    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!