pátek 14. února 2014

D.I.Y. T-shirt with hearts

Krásného Valentýna Všem!

slavíte či neslavíte? ať to či ono, dneska vám ukážu, jak si můžete vytvořit z obyčejného bílého trička tílko ze srdcem!

Budete potřebovat: 

tavící pistoli, lepidlo, bílé triko ( doporučuji použít bavlněné) , červenou látku na srdce ( já jsem použila jiné staré triko, které už nenosím) , nůžky, flitry, papír a fixu, (jehlu a nit, pokud preferujete šití)

Postup:

1.  Na tvrdší papír si nakreslíme půlku srdce, vystřihneme a srdce fixou obtáhneme na vámi vybranou látku.
     Já jsem zvolila červenou, protože je Valentýn a motiv srdce se mi moc líbí.



 2. srdce vystřihneme, já jsem použila nůžky na látku, ty co jsou na fotce nahoře jsou jenom na papír, ale i
     ty se dají použít.


 3. Na námi zvolené triko si srdce nastavíme tak, jak se nám líbí a tavící pistolí jej na tričko jednoduše
     přilepíme.



4. Tričko si obrátíme naruby a fixou načrtneme střih, který se nám líbí. Já jsem zvolila střih tílka a ustřihla 
    jsem rukávy a límec, protože se mi momentálně taková tílka moc líbí a připadají mi super pohodlné. 


 5. Po ustřižení tričko trochu natáhneme a látka se nám pak trošku zkroutí a zaniknou tak ostré hrany
     tílka. To samé se nám stane po vyprání. Rukávy můžeme použít jako lem srdce, tak že si nastříháme tři
     pruhy látky a zapleteme jako cop. Poté jím orámujeme srdíčko a tím vlastně i zakryjeme případné ostré
     hrany látky.


 6. Pokud se vám líbí různé nápisy a nechcete, aby bylo tílko mdlé, tak můžete přidat flitry a vytvořit jimi
     různé nápisy (přítelovo jméno, datum vašeho seznámení atd.)



 7. Já jsem od textů upustila a zůstala jen u mého lemovaného srdíčka na přední straně tílka.

8. Na zadní stranu jsem se rozhodla pro menší variantu srdíčka lemovanou flitry, které jsem přilepila tavící
    pistolí.


9. Také jsem flitry olemovala rukávy, jak na zadní, tak na přední straně tílka. 




10. A to je výsledek!!! Líbí se Vám! pokud Vám tílko připadá moc jednoduché, tak můžete kdykoliv přidat
     něco nového. Snad jsem na nic nezapomněla! Mně osobně se takto tílko moc líbí a určitě ho budu ráda 
     nosit! A co na něj říkáte Vy? už jste nějaké triko zkoušely? příště Vám ukážu, jak si ze starých triček 
     vytvořit krásné náramky! 



Inspiraci jsem čerpala u úžasné youtuberky AndreasChoice odkaz ZDE


Užijte si Valentýna!!!

5 komentářů:

  1. Božee :O že ma toto nikdy nenapadlo ! To je také milé :3 Skvelý článok ! ♥
    L a - S i s s i

    OdpovědětVymazat
  2. To je fakt krásne, súper inšpirácia, možno to vyskúšam ;)
    http://strayalley.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! tak to mi určitě pošli foto, jak tvé DIY vypadám, jestli vyzkoušíš ;)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!