čtvrtek 27. února 2014

D.I.Y. ramínka na oblečení

Krásný den, 

taky vás dokáže naštvat, když otevřete vaší šatní skříň a zjistíte, že vaše košile, šaty či top sklouzly po ramínku dolů a vy je musíte znovu a znovu na ramínko věšet a zrovna na to nemáte čas a tak se vám ve skříni hromadí kupa spadaného oblečení? Mě to naštvalo natolik, že jsem se rozhodla svá ramínka vylepšit a protože se mi nechtějí kupovat ramínka potažená látkou, která jsou pěkně drahá, tak jsem se rozhodla pro D.I.Y.  Inspirovala mě skvělá youtuberka AndreasChoice o které jsem se už zmiňovala ve svém D.I.Y. tílku se srdíčkem zde .

Potřebujete obyčejná ramínka, staré tričko, které rozstříháme na pruhy a lepidlo. 

Ramínka vlastně jen omotáváme pruhy látky a vždycky na konci uděláme uzlík, nebo přetáhneme dalším pruhem látky či použijeme lepidlo. Já jsem ramínka celkem odflákla a z pohodlnosti jsem používala tavící pistoli, ale pokud chcete mít ramínka opravdu hezká, tak si na ně musíte udělat trošku více času. A zde je výsledek! No, myslím si, že ramínka vypadají originálně a oblečení po nich rozhodně už nikdy nesklouzne!!





Jak se Vám tento tip líbí? 

Krásný den 

Vaše Beauty pusinka 

11 komentářů:

  1. O bože, díky Ti za tenhle článek! Už léta se rozčiluji nad tímhle problémem, nebaví mě šaty neustále sbírat...no ale tohle mě nikdy nenapadlo, asi jsem fakt hloupá :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se ti nápad líbí! určitě ramínka vyzkoušej, jsou fakt bezva ! a šaty zůstanou na svém místě ;)

      Vymazat
  2. Tak toto vyzerá veľmi zaujímavo :) Kamarátka to robila s hodvábnou látkou a vyzeralo to tiež super :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hedvábná látka musí na ramínkách vypadat opravdu dobře! :)

      Vymazat
  3. Výborný nápad! Vypadá to naprosto skvěle!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý typ;)! Taky nesnášm když mi skoro každy kousek z,mého šatniku pořad sklouzává z raminka dolů:Dnikdy mě nebaví ho pořád věšet zpátky:). Moc povedeny článek;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to dokáže vždycky vytočit, hlavně po ránu ;) díky Anett! :)

      Vymazat
  5. To se stává i mně:). A potom když si třeba mamka chce něco půjčit, a tak otevře tu moji skříň a všechno se z ní vysype:D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!