úterý 18. února 2014

Jak si navlnit vlasy a nezničit si je - How to curl your hair without damaging

Krásný den,

dneska tu mám pro vás takový tip, jak mít vlnité vlasy bez toho, abyste použily žehličku, kulmu či natáčky na vlasy. Určitě to mnohé z vás dělají, ale protože jsem si tento jednoduchý look vlnitých vlasů v poslední době moc oblíbila, tak se o něj s vámi dnes podělím.

Začneme tím, že si večer umyjeme vlasy a lehce vysušíme ručníkem. Pokud chcete, tak můžete použít vlasové tužidlo, ale v mém případě to není potřeba. Vlasy si učešte běžným způsobem a poté je sčešte na opačnou stranu hlavy, než nosíte pěšinku, tedy v mém případě na levou stranu hlavy. Když máme vlasy sčesané, tak je od shora začínáme zaplétat francouzským způsobem, kde nabíráme stejně silné prameny z obou stran až ke konečkům a zagumičkujeme.
Když vlasy ráno rozpustíte, tak by měly být jen lehce vlhké, pokud je máte ještě mokré, tak cop doporučuji ještě přefénovat. Vlasy zčešte zpět na stranu, kde obvykle nosíte vaší pěšinku a měly byste tím získat opravdu skvělý objem vlasů. Já osobně ještě vlasy rukama pročísnu, přelakuju a hotovo! Vlasy mi takto natočené vydrží dva dny.

Určitě také záleží na tom, jaký typ vlasů máte. Já mám vlasy hodně jemné, takže se mi točí lehce a výdrž je skvělá. Věřím tomu, že Vy které máte vlasy husté a silné, tak vám to možná nebude držet. 

Určitě mi dejte vědět, jak si vlasy vlníte vy a třeba jestli jste vyzkoušely můj tip ;) 

Mějte se krásně 

Vaše Beauty Pusinka

4 komentáře:

  1. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway. Hráme o novučičkú farebnú košeľu. Stačí splniť dve jednoduché pravidlá a môže byť tvoja
    http://mademoiselleiva.blogspot.cz/2014/02/giveaway-colorful-shirt.html
    Prajem pekný deň
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!