úterý 25. února 2014

Modrošedá kráska od S-he

Krásný den,

dnes se s vámi podělím o svojí krásku z laků od s-he, která momentálně vyhrává Miss Únor ;).


Je to nádherná modrá barvička s šedým podtónem, vypadá opravdu božsky. Lakovala jsem ve dvou vrstvách a použila jsem nadlak. U těchto laků mám problém s výdrží, ale kupodivu tenhle modrý mi drží celkem dlouho v porovnání s těmi předchozími. Lak nepruhuje, jen si dávejte pozor při nanášení laku a více si štěteček otřete, protože po něm lak ohromně rychle stéká dolů.


Největším plusem je asi cena za tuto krasavici, protože jsem za ni v DM drogérii zaplatila pouhých 
14.90 Kč, no je to možné? Najdete ho v takových těch slevových stojanech, kde jsem si taky koupila fialovou rtěnku a bílou tužku na oči od Alverde, která je mimochodem celkem fajn. 

A co Vy a laky od S-he? líbí se Vám jejich výběr barev? 






Nakonec se s vámi musím podělit o tenhle božský sypaný čaj Rooibos Pretty Woman, který má opravdu úžasnou lahodnou chuť! Zajímalo by mě, jestli vám chutnají sypané čaje nebo jestli máte radši kávu, já se přikláním k čajům, které piji každý den. Kávu mám také ráda, ale protože trpím častou nespavostí, tak si ji dopřávám opravdu málo. Ona na mě totiž ta mrška působí tak silně, že i když si ji dám už brzy z rána, tak pak celou noc probdím. 

Budu se těšit na Vaše komentáře! 

Krásný den

Vaše Beauty pusinka

4 komentáře:

  1. Lak má barvu úžasnou, tyhle od S-he jsou jednak skvělé svou kvalitou a jednak za hodně příznivou cenu :)
    Tyhle sypané čaje mám moc ráda, jsou výborné! Ale nedokážu pochopit, jak na Tebe může mít kafe takový vliv, já vypiji šálků 5 a jsem ospalá :D

    OdpovědětVymazat
  2. To máš pravdu, jsou opravdu super! Ani já ne, no a ačkoliv ho mám moc ráda, tak si ho dopřávám jen zřídkakdy.

    OdpovědětVymazat
  3. Já piju ráda čaje. Momentálně mám oblíbené:
    - Marks & Spencer - zelený jasmínový
    - Pickwick - zelený s jahodou a citronovou trávou
    - Ahmad Tea - černý
    - Babička Růženka - bylinkové čaje

    Sypané čaje mám taky moc ráda - hlavně klasický zelený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, klasický zelený čaj mám nejradši. Díky za další tipy! určitě nějaký vyzkouším.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!