neděle 9. února 2014

Paletka FASHION MAKE UP

Ahoj !

dnes tu mám pro vás recenzi na paletku deseti očních stínů od FASHION MAKE UP - N°02 Brown. Paletku jsem kupovala ve Francii v Bazarlandu, což je obchod s domácími potřebami a dvěma stojany s kosmetikou. Není to nic extra, ale nemůžu ani říct, že by to byl úplný propadák. Bohužel jsem se neodvážila stojany vyfotit, ale co jsem tak stihla shlédnou, tak si od téhle značky můžete koupit vše od laku na nehty až po tužku na oči za opravdu směsné ceny. Většinou max. 5 EUR za položku.

Já jsem si koupila konturovací pudr, který jsem už nutně potřebovala a na který udělám recenzi později. Tužku na oči, která má úžasný odstín hnědé, ale výdrž teda nic moc. No a v poslední řadě paletku, o které se dozvíte více právě dnes.

Paletka má deset očních stínů se shimmerem, osm hnědých odstínů a dva světlé na rozjasnění koutků oka. Najdete tam studené i teplé barvičky s kterými se dá vytvořit každodenní přirozený look. Odstíny bohužel nemají žádné označení, takže jsem je na fotkách rozčlenila podle sebe.

Od stínů nečekejte dobrou pigmentaci, ale rozhodně je lepší, než pigmentace stínů od Baolishi
(recenze zde ).Stíny trošku práší, ale záleží na odstínu, některé mají máslovitější konzistenci. Dvojka mi přijde více pigmentovaná oproti jedničce, stejně tak jako odstín deset a osm jsou více výraznější. Na ruku jsem stíny nanášela ve třech vrstvách, abyste mohli barvy dobře vidět.







Celkové shrnutí paletky: výběr odstínů je krásný a barvy se mi moc líbí, pigmentace je slabší, ale pokud nanesete více vrstev, tak se to dá. Výdrž je průměrná, včera jsem je měla na diskotéce a vydržely mi po celou dobu a přežily až do ranních hodin, ale podotknu, že jsem použila bázi pod oční stíny a fixátor make upu, takže ty na tom určitě také mají svojí zásluhu. Ještě bych zmínila balení, které je obyčejné, asi toho moc nevydrží, ale hodí se skvěle do kabelky. 

Jak se stíny líbí Vám? máte zkušenosti s nějakou paletkou za pár korun? 

Příště bude recenze na paletku od Claire´s a další produkty od FASHION MAKE UPu !

Přeji krásnou neděli 

Vaše Beauty Pusinka :*

3 komentáře:

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!