sobota 1. března 2014

All about red aneb souboj červených krásek

Ahooj,

líbí se vám červené odstíny rtěnek či lesků na rty? nosíte je rády nebo si na ně netroufnete? Já je mám moc ráda, ale nenosím je často. Svojí první červenou rtěnku jsem si koupila v Anglii před třemi lety. Je to rtěnka od Collection 2000 -3 Ruby Red  . Rtěnka je úžasně pigmentovaná, nevysušuje a na rtech vypadá opravdu krásně, ale kamenem úrazu je pro mě osobně odstín. Je to takový temnější rubínový odstín a na mně prostě nevypadá moc dobře. Je to opravdu škoda, protože se mi rtěnka líbí a díky jejím vlastnostem patří mezi mé favority, ale bohužel. Dám jí ještě jednu šanci a někdy ji zkusím znovu vytáhnout.






Další, pro mne už lepší varianta odstínu červené je rtěnka od Essence All You Need Is Red, o které jsem už dělala recenzi zde. Tenhle odstín mé pleti lichotí a proto ji dávám své plus. S výdrží je to tady už o kapánek horší než u Ruby Red, ale není to zase tak hrozné.Pigmentace je také slabší, ale není pod ní potřeba nanášet balzám, protože rtěnka celkem dobře hydratuje. Rtěnku jsem koupila v DM drogerii.




Další a poslední z mých červených rtěnek je rtěnka Baolishi O7od Vietnamců, recenze zde. No, tak u téhle rtěnky říkám OMG, nevěřila bych, že bude tak skvělá. Rtěnka je z kosmetického boxu Baolishi, což je prý kosmetika, která se dá sehnat u Vietnamců. Za mě, super! Pigmentace, hydratace, barva =  skvělý!
Jediné, co bych ji vytkla je plastový obal, ale jinak za sebe mohu doporučit.




Pro srovnání na fotce vidíte jeden tah všech třech rtěnek - nejlepší pigmentace Baolishi, Collection 2000 a nakonec Essence.

Lush Lip Tint - It started with a kiss - Tahle barva na rty je dost parfemovaná, mně osobně voní, ale setkala jsem se s hodně negativními reakcemi. Barva mi poměrně značně vysušuje rty, pigmentace je slabá a na rtech flekatí.I přesto mám tuhle barvičku ráda a nosím ji jen, když použiji balzám na rty, pak to celkem jde. Lip tint můžete koupit na  www.lushcz.cz




Vivo Diamond Sparcle Lipgloss- Raspberry Sorbet - Shade 4 - Nejdříve jsem si myslela, že je lesk úplně na prd a že flekatí, než jsem zjistila, že ho musím trošku více z tuby vymáčknout, aby vylezla i ta červená barva a obarvila mi krásně rty. Balení má 14ml, z tuby se lesk vytlačuje a aplikuje štětečkem. Lesk dělá krásné šťavnaté rty s červeným nádechem a třpytkami. Trošku mi vadí zvláštní vůně lesku, voní trošku plasticky, ale po nanesení už nic necítím. Lesk jsem koupila v Anglii v nějaké drogerii, určitě bude k sehnání na internetu.





Essence Twilight lipgloss C 02 RenesmeeRed - tenhle lesk na rty jsem si opravdu zamilovala a nosím ho sebou všude. Lesk podtrhne přirozenou barvu rtů, lehounce je zvýrazní třpytkami a dodá nádech červené.
Škoda, že  je to jen limitka, na fotce však lesk nevypadá, tak jako ve skutečnosti. Lesk jsem koupila opět v DM drogerii.





Pokud si netroufnete na syté červené rtěnky, tak bych vám doporučila vyzkoušet balzám od Labello - Cherry Kiss, který vám na rtech zanechá lehký nádech červené a navíc vám rty provoní třešněmi a zaručí dlouhodobou hydrataci.

Konturovací tužka Lip Liner - Essence Femme Fatale - božská červená konturka za pár korun. Nevím, co bych k ní dodala, plní svojí funkci. Použila jsem ji u všech třech odstínů rtěnek, které jsem vám dnes ukázala.
Tužku seženete v DMku nebo jiné drogerii.



Která z nich se Vám líbí nejvíce? Máte nějakou svojí oblíbenou červenou rtěnku nebo lesk? 

Baolishi - 7 

Essence - All you need is red 02 

Collection 2000 - Ruby red 3

Krásný den! Vaše Beauty Pusinka

21 komentářů:

  1. Jak bylo již zmíněno-barvy jsou super:) Červené rtěnky jsem dlouho vůbec nesnesla, líbily se mi na ostatních, ale na sobě to byl nezvyk...ale pak jsem se je naučila nosit:) Mám doma Kate Moss, barvička je skvělá, ale hrozně mi vysušuje rty a také nic nevydrží, takže se příště poohlédnu po jiné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? to jsem překvapená, že má Kate Mosska špatnou výdrž. Já mám zálusk na matnou růžovou, tak třeba bude mít lepší výdrž.

      Vymazat
  2. Božínku, to je nádhera... to je ráj!
    Miluju rudé rtěnky a odstín té poslední je úplně... awww!

    http://minuscin-svet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Wow those red lipsticks look so fabulous, thanks for sharing! I think everyone woman should have a fabulous red lipstick for special occasions but honestly it can be so hard to find the right product that isn't too drying or flaky, and that is pigmented enough to last!

    xx Debbie

    www.whatdoffydoes.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks Debbie!, yes, I agree with you, it´ s not easy to find the right one but if you try to find the good one, you will be in love with it forever :)

      Vymazat
  4. Mě přijde nejvic super tvoje prvni! Mě nesluši žadna rtěnka, prvně jsem si myslela, že je to barvou, ale lesky ve stejnych odstinech mi vyhovuji, takže se zřejmě neumim jen naličit :D:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si to taky dříve myslela, ale hodně záleží i na makeupu, který zvolíš a samozřejmě odstínu rtěnky. Mně třeba moc nesluší Ruby red, ale když použiji porcelánový makeup, tak mi rtěnka sedí. Určitě to nevzdávej a vyzkoušej je znovu. :)

      Vymazat
  5. Ruby red vypadá nádherně :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!