čtvrtek 20. března 2014

Cake tip! Perník s jablky a kokosem

Krásné dopoledne!

dneska tu mám pro vás recept na výborný perník s jablky, který je jednoduchý a je hotov za chviličku.
                                                                                                                                                          
Hey Guys,

I am here with recipe today! Let´s make a super easy cake with apples and coconut on the top.

Ingredience:

5 jablek
3 lžíce kakaa
1/2 hrnku oleje
3 hrnky polohrubé mouky
2 hrnky mléka
1 kypřící prášek do perníku
1 hrnek cukru krystal + 2 lžíce medu
čokoláda na vaření, trochu mléka
kokos na posypání
                                                          

Ingredients :

5 apples
3 tablespoons of cocoa
1/2 cup of oil
3 cups of  flour
2 cups of milk
1 baking powder special for gingerbread
1 cup of  sugar + 2 tablespoons of honey
chocolate for cooking , a little bit of milk
coconut for sprinkling

Postup:

Jablka zbavíme slupky a nastrouháme do větší mísy. Poté do mísy přidáme mouku, olej, mléko, cukr, kypřící prášek do perníku, kakao a vše pořádně promícháme. Já jsem ubrala trošku mléka, protože jsem měla těsto moc tekuté, jelikož jablka pustila dost vody. Když máme těsto připravené, tak si vezmeme vyšší plech na pečení,vymažeme jej máslem a vysypeme moukou. Pak těsto na plech vylijeme a necháme péct při 180°C zhruba 30 až 40 minut.

Když je perník upečený, tak ho vyndáme z trouby a necháme vychladnout. Připravíme si čokoládu na vaření, dáme jí do nerezové misky a přidáme trochu mléka. Necháme roztát ve vodní lázni a poté vychladlý perník čokoládou ozdobíme. Nakonec posypeme kokosem nebo čímkoli co máte doma a je hotovo!
                                                                                                                                                                   

Procedure:

Firstly, you have to peel skin of apples and grate them into a larger bowl. Then, add flour in the bowl , as well as oil ,milk, sugar, baking powder, cocoa and all mix properly together. I didn´t put that much milk in because the dough was too much liquid because the apples released quite a lot of water . When the dough is ready, take a higher baking tray and spread everywhere some butter and after sprinkle it with flour. Then pour the dough on a baking tray and let it bake at 180 ° C for about 30-40 minutes .


When the cake is baked, take it out from the oven and let it cool down. Prepare the chocolate for cooking , put it in a stainless steel bowl and add a little bit of milk. Let the chocolate melt in a water bath and after that spread it on the cake when it´s cool down . Finally, sprinkle with coconut or whatever you have at home and you're done !


Ať Vám chutná! Bon appetite!

PS:Koukáte někdo na Pretty Little Liars? Já jsem o tomhle seriálu slyšela už dávno, ale začala jsem ho sledovat teprve před třemi týdny. Už sleduji třetí řadu a seriál mě opravdu moc baví! Líbí se mi, že každá z dívek má svůj osobitý styl oblékání. Zajímalo by mě, která z nich je vám právě svým stylem oblékání nejvíce sympatická?  Za mě je to Aria a taky Hanna. Aria nosí barevnější a vzorované kousky oblečení, Hanna jde hodně s módou a moc jí to sluší. Spencer nosí naopak jednodušší, classic kousky, ale vždycky krásně sladěné.  Emilin styl oblékání se mi moc nelíbí, ve večerních šatech jí to ale vždycky sluší.
                                                                                                                                                              
PS: Do you watch the Pretty Little Liars? I´ve heard about this series long time ago but I have started watching it just three weeks ago. I really enjoy it, I like that each girl has her own personal fashion style. I would like to know which one do you like most? I like Aria´s and Hanna´s fashion style. Aria wears very colorful clothes with lots of pattern and I like it a lot. Hanna has a little bit modern fashion style and it fits her. Spencer wears simple classic clothes but very chic. Sometimes I like it sometimes not. The last one is Emilie whose fashion style I don´t like at all. But she looks very pretty when she wears a dress.

zdroj obrázku: www.prettylittleliars.eu
Krásný den! Beautiful Day!

Vaše Beauty Pusinka ..Your Beauty Pusinka

13 komentářů:

  1. Zatraceně, právě jsi mě zkomplikovala rozhodování, co upeču o víkendu :D Již jeden recept na perník mám založený, ale tenhle vypadá snad ještě lépe :D

    PLL je skvělý seriál, ale upřímně mě bavil spíše za začátku - nebo tak do 4. série. Pak to na mě začalo být už moc komplikované a kolikrát nevím, kde mi hlava stojí a co si mám myslet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hhh, tenhle perník je vláčnější díky těm jablkům a já jelikož moc nemusím suché buchty, tak je pro mě tenhle perník opravdu vynikající. K PTT, já právě dokoukávám čtvrtou řadu, tak doufám, že se mi bude líbit i ta pátá. Hodně lidí má stejný názor, jako ty. ;)

      Vymazat
  2. that looks wonderful!
    happy weekend!

    <3
    http://www.getcarriedaway.net/

    OdpovědětVymazat
  3. that cake look just delicious! you are a wizard ;)
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks Juliet! I like your blog too! and by the way, the cake is really delicious! :)

      Vymazat
  4. I watch PLL too, I really want to find out every secret. And the dessert look amazing and my Swedish firend taught something like this one and it was delicious. :)
    Petons :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cool :) Yes, me too! I am very curious to know all the secrets!

      Vymazat
  5. Perník je jedna z mých nejoblíbenějších buchet :) A Ano PLL přímo miluju :D Styl oblékání se mi stejně, jako tobě nejvíc líbí Hanny a Arii.
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď PPL dokoukala a shrnula bych to tak, že Arii styl oblékání se mi nejvíce líbil v 1. a 2. řadě, pak už moc ne a Hanny v 3.a 4. řadě. Spencřin styl v 1. a 2. řadě byl taky celkem fajn. Koukala jsem na Emilie na internetu a ve skutečnosti se obléká moc krásně žensky!

      Vymazat
  6. Looks so yummy!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, to vypadá skvěle! A k PLL, taky jsem je začala sledovat později než všichni ostatní, ze začátku mě to totiž vůbec nezaujalo. Teď jsem závislá, nevím jak vydržím čekat na další sérii :D Vzhledem se mi nejvíc líbí Emily, ale nejradši mám asi Hannu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se nemůžu dočkat! Mám tušení, že 1x5 bude až 11.června!

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!