středa 12. března 2014

marieclaire módní trendy - fashion trends

Krásné dopoledne,

dnes se s Vámi podělím o únorové vydání časopisu marieclaire, který jsem si koupila ve Francii a protože mě uchvátilo spoustu nových módních trendů, tak jsem se rozhodla udělat tento fotočlánek a ukázat je i vám.
Kouknout se můžete i na webové stránky časopisu www.marieclaire.fr


Michael Kors - hedvábná blůza s puntíky. Krásná a jednoduchá, já osobně bych k ní zvolila bílé kalhoty a chic kabelku taškového tvaru. Pro mě, perfektní outfit do práce.


Thakoon - velmi povedená kombinace! Líbí se mi style elegantní rebelky. 


Proenza Schouler - tento outfit se mi moc líbí. Kalhotová sukně a bavlněný top tvoří sofistikovaný dojem, avšak opravdu originální. Krásné vlasy, dobře zvolené doplňky, celek úžasný.  


Anthony Vaccarello - tento kousek je pro mě určitě největším favoritem. Možná zkusím udělat nějaké DIY, protože si myslím, že i já bych mohla napodobit Vaccarella, co myslíte? ;) 


 Nicolas Andreas Taralis - žena v bílém, tady se mi nejvíce líbí boty a kalhoty.


Christian Wijnants - hot or not? líbí se vám ta srdíčková mikina ? právě v jednom článku v tomto časopisu se zmiňují o tom, že muži začínají více nosit oblečení se vzory jako je puntík, srdce a další. Co na to říkáte Vy? Myslíte, že by to právě ten ,,váš" miláček nosil? podle mě to u nás v Česku nehrozí, ale třeba tady ve Francii by mě to ani nepřekvapilo. Zeptejte se, vašeho milého nebo kamaráda, zda by třeba právě tuto mikinu nosil a dejte mi určitě vědět v komentářích, jaké byly jejich reakce! Šaty, za mě krásné. 


Simone Rocha - moc se mi líbí vzor, jen bych zvolila kratší sukni vzhledem k mé výšce. 


Olympia LE-TAN - ohh, celek outfitu modelky vlevo, super! Šaty se mi taky moc líbí, klasický, sexy a ženský styl. 


Victoria Beckham - mini šaty jsou originální, asi bych zvolila jinou barvu, boty mě moc nezaujaly.  


wow, preferuji verzi vpravo, tedy noční a úplně mě dostala. 


Opět, verze vlevo - noc, verze vpravo - den. Tady bych si vybrala určitě sandály Casadei nebo sluneční brýle Lolita Lempicka. 


 Preferuji verzi pro denní nošení, vpravo. 


Vlastníte kabelku oranžové barvy? já ještě žádnou nemám, ale rozhodně budu o koupi uvažovat. Kabelky v této barvě vypadají skvěle!


Tyhle černobílé variace vzorů zbožňuji! Pokud na sebe chcete upozornit, tak zvolte tyto halucinační vzory. 


Co se Vám líbilo nejvíce? příště se můžete těšit na novinky z pečující a dekorativní kosmetiky! 

Krásný prosluněný den! 

Vaše Beauty Pusinka 


9 komentářů:

  1. I love that magazine too! I really like your blog though! I'm glad that I found it! It would be nice if you could stop by both of my blogs sometime too (I'm from England) and I post my outfits and personal style on Raindrops of Sapphire and general fashion from celebs and brands on The Fashion Supernova! I hope you have a lovely day and I'm looking forward to your next post :) :)

    Raindrops of Sapphire
    The Fashion Supernova

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you so much! I am glad that you like my blog ;) I will definitely have a look on yoursl Have a lovely day too!

    OdpovědětVymazat
  3. Incredible style and blog! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Bloglovin!
    I will follow right back and I will like your page on Facebook from my personal account when you do so, just let me know!

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. mne asi najviac žena v bielom:)

    OdpovědětVymazat
  5. great inspiration!
    following you via bloglovin now :)
    happy weekend!

    http://www.getcarriedaway.net/

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek s velkou inspirací :)

    OdpovědětVymazat
  7. Určite Anthony Vaccarello ! :) Nádherná <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!