pondělí 31. března 2014

My summer accessories aneb Příprava na léto

Krásné odpoledne, 

venku je krásně a proto jsem se rozhodla, že ze skříně vytáhnu všechny své doplňky a pěkně si je kousek po kousku prohlédnu a vystavím na místo, kde na ně bude dobře vidět. Loni jsem je moc nevyužila, protože jsem je měla zahrabané kdesi ve skříni a úplně jsem na ně zapomněla, což mě teď moc mrzí, ale co už, že?! 

V létě si ráda zdobím vlasy různými květy, čelenkami, sponami do vlasů a dalšími doplňky, které můžete vidět na fotkách. Všechny tyhle kytky na sponce jsem koupila v Anglii v Claire´s a H&M asi před třemi lety. U nás je samozřejmě seženete taky, ale nevím, zda budou mít ty stejné kousky. 


Čelenky do vlasů (první fotka)  jsou z Primarku. Uvnitř je drátek, který jen přizpůsobíte na místo, kam chcete čelenku umístit a na konci drátky jen zamotáte. Na hlavě vypadají opravdu skvěle, někdy i retro, když si uděláte mašli přímo nad čelem.


Miluju sluneční brýle! nejradši nosím tzv. pilotky. Letos mám políčeno na zrcadlovky, jedny už mám, ale v kabelce se mi dost poškrábaly, takže by to chtělo i lepší pouzdro na brýle. ;)



Na těchto dvou fotkách můžete vidět dva účesy, které v létě nosím nejradši. Letos bych chtěla zkusit něco nového a tak dokola shlížím kanál youtuberky LilithMoon odkaz zde, která si vytváří opravdu luxusní účesy.
Pár videí jsem si uložila do oblíbených a plánuji je vyzkoušet. Mezi mé nejoblíbenější účesy patří ty bohémské a svatební, které se dají nosit za každé příležitosti.
Klasický drdol udělaný za pomocí doughnutu. 

Rybí cop 
 Ptáte se, co tu dělají ty kopřivy? na jaře se mají sbírat mladé kopřivy z kterých si potom můžete dělat čaje a
 odvary  Já kopřivy suším a pak je používám k výrobě různých DIY projektů. Jelikož mám ráda přírodní
 pečující kosmetiku, tak jsem se rozhodla, že svému tělu dopřeji to nejlepší, kopřivy! Jsou výborné na vlasy
 a na pleť. Pokud máte možnost, tak si je honem rychle nasbírejte a usušte, později vám ukáži, jak s nimi
 dále pracovat.


A co vy? nosíte rády nějaké čelenky či kytky do vlasů? upravujete si rády vlasy ?

4 komentáře:

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!