úterý 18. března 2014

Posedlá mozaikou

Ahooj,

v poslední době jsem se doma hodně činila a vytvářela spoustu nových věcí. Chtěla jsem si trošku vylepšit svůj pokoj a tak jsem si na stole vytvořila mozaiku, no a protože se mi výsledek moc líbil, tak jsem se rozhodla, že ji udělám i na další skříňku a pod střešní okna. Jo, dalo mi to trošku zabrat, ale stálo to zato!
Posuďte sami !





Jak jsem postupovala: 

Nejdříve jsem si našla kus rovné plochy, kde jsem chtěla mozaiku vytvořit. Já jsem přesně věděla, že to bude tento stoleček, protože byl poškrábaný a jelikož se mi přes něj nechtělo přehazovat jen ubrus, tak jsem si myslela, že mozaika bude originálnější volba.


 Přes kus látky jsem kladivem rozbila různé druhy obkladů. 


 Koupila jsem si lepidlo na obklady a taťka mi ochotně půjčil špachtle. 


A začalo vybírání a skládání. Já jsem si vybrala jen dvě barvy a to modrou a šedou. Zaprvé to jsou barvy, které mám ve svém pokoji na mnoha místech a také mají tyto dva obklady stejnou tloušťku. Na to si dávejte určitě bacha, protože byste pak neměli rovný povrch. 


Tady už vidíte samotné lepení. Je to jako skládačka.


Vše je na svém místě, já jsem nechala lepidlo přes noc uschnout. 


A jelikož jsem neměla co dělat, tak jsem se vrhla i na plochu pod okny. 


Druhý den jsem se vrhla na spárování. Koupila jsem si bílou spárovačku, do které jsem přidala modrou akrylovou barvu, která mi vytvořila krásnou světle modrou spárovací hmotu. ;) 




Máme vyspárováno a necháme uschnout. 


 Umytý stoleček jsem ještě nasprejovala speciálním bezbarvým lakem.


A to je výsledná mozaika! líbí se vám?


Na oknech jsem udělala úplně to samé. Lepení, spárování, mytí, lakování.






Nakonec jsem dala mozaiku i na tuto skříňku, kterou mám v plánu ještě přelakovat na bílo, jako ostatní nábytek. 


WoW, dalo mi to zabrat, ale stálo to za to! S výsledkem jsem moc spokojená! Toto byla moje druhá zkušenost s mozaikou a určitě ne poslední. Nejsem žádný profesionál, ale myslím si, že na sebe můžu být pyšná.

Krásný den! 

Vaše Beauty Pusinka! 

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Yes, I did! :) thanks! I am sorry I didn´t write my post in English too but you can also follow the pics.

      Vymazat
  2. Really beautiful, congratulations for that amazing DIY ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasné! Jsi neskutečně šikovná, já bych na něco podobného asi neměla odvahu:)) Ale tak si říkám...zrovna mi tady v pokoji straší také jeden starý stolek, který by se dal vylepšit...tak možná jednou :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý nápad,:) vypadá to opravdu krásně:) Jsi strašně šikovná!!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!