sobota 8. března 2014

Zubní hygiena a kartáčky CURAPROX

Ahooj,

dnes jsem se rozhodla, že tento článek věnuji zubnímu kartáčku, který mi doporučila moje zubní hygienistka. Je to kartáček od značky CURAPROX, já používám 1560 soft (odkaz zde ), tedy nejtvrdší z měkkých kartáčku této řady. Tento zubní kartáček jsme spolu s přítelem začali používat od loňského října a jsme s ním nadmíru spokojení. Paní hygienistka, u které jsme byli nám vysvětlila, jak si zuby správně čistit, čím a jak často.


Nejdříve jsme se tedy dozvěděli, že musíme zuby čistit krouživými pohyby a přejíždět až přes dásně a tím se vlastně dostaneme až na celý zub u dásně, kde se na to čištění většinou zapomíná a potom nám vznikají zubní kameny a kazy. Každý jeden zub bychom měli přejet tím krouživým pohybem alespoň 10x a takto pokračovat až vyčistíte všechny zuby. Ano, je to náročné, hlavně ze začátku vás budou bolet nejen dásně, ale i ruce. Věřte mi, stojí to za to!

Když tedy zuby vyčistíte, tak ještě sáhněte po mezizubním kartáčku nebo zubní niti. Mně byly doporučeny mezizubní kartáčky, protože nit mezizubní prostory nevyčistí tak dobře, jako kartáček. Dostala jsem různé velikosti, menší, střední a větší, který teda vůbec nepoužívám, protože nemám moc velké mezery mezi zuby.

Já se musím přiznat, že preferuji nit a že ji používám jen obden, jelikož mě z ní krvácí dásně.

No a nakonec nám tedy paní dentistka doporučila tento kartáček, který má extrémně husté štětinky a je krásně měkoučký. Kartáček se vyrábí ve Švýcarsku a u nás stojí něco kolem 90 Kč. Moc se mi líbí jejich design, ačkoliv je jednoduchý, tak barevně jsou krásné! Dokonce mají průhledné krytky na hlavu kartáčku, takže pokud cestujete a hodíte si ho jen do kabelky, tak se vám štětinky nezašpiní, ale pozor na to, kdybyste si na kartáček dávali krytku každý den, štětinky se totiž dostatečně neprosuší a jejich trvanlivost je pak kratší. Já už mám svůj druhý, vydržel mi 5 měsíců, avšak naše hygienistka nám doporučovala výměnu už po 4 měsících.



Ptala jsem se jí i na zubní pastu, ale na té prý zas až tolik nezáleží, takže nevím. Ještě o jedné věci bych se ráda zmínila a to jsou bělící pásky 3D White Crest whitestrips - Stain Shield, které jsem vyzkoušela, když jsem žila v Anglii. Určitě na ně udělám samostatný článek, ale už teď vám mohu říct, že jsem s nimi byla opravdu spokojená!



Tak se mějte krásně! a dejte mi určitě vědět, jaké máte zkušenosti se zubními kartáčky Vy a jestli také chodíte k zubní hygienistce. 

Vaše Beauty pusinka 

13 komentářů:

  1. Curaprox je moja obľúbená!:)

    OdpovědětVymazat
  2. už ho používám několik let a neměnila bych!!

    OdpovědětVymazat
  3. NA tyto kartáčky nedám dopustit!:)
    K valentýnu jsem sobě a přítelovi kupovalaa tyto kartáčky, ale takové hezčí.. když se dají k sobě vznikne srdííčko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se mnou souhlasíte i Vy! Jity: já jsem o nich věděla, akorát jsem je bohužel prošvihla :(

      Vymazat
  4. Curaprox je podle mě nejlepší značka kartáčků na trhu, nedám na něj dopustit :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. great post!
    following you now. hope you'll follow me, too!
    happy day!

    http://www.getcarriedaway.net/

    OdpovědětVymazat
  6. kde si prosím kupila tie 3D white ...? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem je na Ebay, nevím přesně od jakého prodejce, ale stály mě v přepočtu asi 600Kč. Jsou to pásky pro citlivé zuby.

      Vymazat
  7. Jedině Curaprox! :) Miluju ty barevné kombinace!

    OdpovědětVymazat
  8. Curaprox je moje stálice už několik let :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!