středa 30. dubna 2014

Chanel versus Dermacol

Krásné středeční dopoledne, 

dnes bych vám ráda ukázala dva krásné laky na nehty, které mají velmi podobnou barvu, ale liší se cenou. 
Je to lak od Dermacolu v odstínu č.30 (7ml)  a lak od Chanelu v odstínu 513 Black Pearl (13ml) 

Lak od Dermacolu mě mile překvapil. Dlouho mi vydržel na nehtech, nepruhoval, rychle zasychal a se štětečkem se mi dobře manipulovalo. Odstín tohoto laku se mi moc líbí, je to tmavě modro-zelená barva s jemnýma třpytkama, o něco světlejší než Chanel níže. 

Orientační cena: do 50 Kč 





Naopak tento lak od Chanelu  v odstínu 513 Black Pearl mě trošičku zklamal. Za tu cenu bych čekala více. Rychle zasychá, ale bohužel pruhuje, možná je potřeba nanést více než jen 2 vrstvy laku. Rychle zasychal, výdrž o kapku menší než u Dermacolu. Lak má klasický štěteček, takže se s ním pracuje také dobře.

Bohužel mě tedy odrazuje jenom poměrně vysoká cena laku a žádný zázrak to tedy v tomto případě není. Barva je opravdu krásná. Je to temně modro-zelená barvička s jemnýma zelenýma třpytkama, které jsou vidět jenom na sluníčku.

Orientační cena: cca 700 Kč



Dermacol je o kapku lepší a hlavně je tu markantní rozdíl v ceně, což je další velké plus. Určitě bych ale ráda vyzkoušela i jiné odstíny laků na nehty od Chanelu, protože jsem na ně slyšela velkou chválu. A co vy? máte s těmito laky nějakou zkušenost?

10 komentářů:

  1. Ty jsi ochotná dát za lak cca 700Kč???!!!! Tak to je hustý!!! :D Recenze je super a velmi mě překvapila!! :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! No, jednou za čas, proč ne? ale určitě to nebude častá záležitost vzhledem k tomu, že jak sama vidíš, tak Dermacol by s přehledem Chanel strčil do kapsy, alespoň v tomto případě ano ;)

      Vymazat
  2. ten Dermacol vypadá moc pěkně, navíc je přecijen o několik stovek levnější ten Chanel a přitom by se mi z fleku vyrovnal! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím s tebou ;) je to sice trošku jiný odstín, ale určitě na Chanel má :))

      Vymazat
  3. A já mám asi třetí alternativu - lak od Sephory v odstínu Moody woman. Je to taky krásná barva, akorát víc do zelena. Na konzistenci si už moc nevzpomínám, ale výdrž celkem ušla ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za další tip :) kouknu na něj, jestli se ještě prodává :)

      Vymazat
  4. Barevně se mi mnohem více líbí ten od Dermacolu a jako plus je i cenově výhodnější :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Odstín je nádherný a víc se mi líbí ten od Dermacolu. U některých věcí je dobré investovat víc peněz za lepší kvalitu, ale co se týče laků na nehty, tak to pro mě neplatí, protože lakuju často, tak po dvou dnech smývám, nebo si ho sloupnu a chcu další barvičku :D Takže bych si tak drahý lak nikdy nekoupila, a ty levnější mi úplně vystačí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dermacol mi vydržel celý týden, Chanel asi 4 dny, ale taky záleží, co člověk zrovna dělá ;) já jsem taky pro Dermacol, vzhledem k ceně. ;)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!