čtvrtek 10. dubna 2014

L´oreal VS Lirene

Krásný večer! 

1. Lirene - DermoProgram, Day and Night hydratační a osvěžující lehký krém, třešeň a citrón www.lirene.com, 50ml 
  • ultra lehký krém
  • celkem silná parfemace
  • rychle se vstřebává 
  • plastový obal 
  • vhodný pod make-up
  • slabá hydratace 
Shrnutí: Lirene je opravdu lehký krém, vhodný pro mastnější pleť. Hydratace je poměrně slabá, ale pokud nemáte suchou pleť, tak by vám to nemuselo vadit. Pro mě je to spíše denní krém, na noc bych určitě zvolila jiný, více mastnější. 

2. L´OREAL PARIS - Dermo-Expertise Triple Active, denní krém pro normální a smíšenou pleť 
    www.lorealparis.com, 50ml
  • mastnější než Lirene
  • více hydratuje
  • vstřebává se poměrně rychle
  • bytelnější obal
  • slabší parfemace 
Shrnutí: L´oreal celkem splňuje vše, co je uvedeno v popisu. Mně vyhovoval, dobře hydratoval, nezanechával mastný film, byl super pod make-up. Pro normální až smíšenou pleť bych ho určitě doporučila. 






Nakonec se zmíním o tónovacím krému od Baley, o kterém jsem vám chtěla něco málo napsat už o Vánocích (proto ta Vánoční výzdoba na fotkách), ale protože jsem si nebyla jistá svým úsudkem o tomto produktu, tak jsem si testovací období prodloužila o něco déle. Krém celkem hezky voní, ale to je jeho jediné plus, jinak na obličeji hrozně žmolkovatí a dělá nehezké barevné skvrny, i když krém řádně rozmažu. Je možné, že se to stává jenom mně, ale je to opravdu hrůza. Mám ho ještě půlku a poletí bohužel do koše.



Shrnula bych to tak, že L´oreal mi vyhovoval více než Lirene, u které mi asi nejvíce vadila parfemace. Momentálně jsem ale začala testovat Ziaju - přírodní olivový krém pro suchou a normální pokožku a zjistila jsem, že L´oreal je oproti Ziaje opravdu lehčí krém s průměrnou hydratací. Ziaja je naopak hutná, hodně hydratuje a taky dost mastí, což při mojí smíšené až mastné pleti není zrovna to pravé ořechové. Zatím jsem ale ve fázi testování a proto hodnocení nebudu nijak dále rozvádět.

10 komentářů:

  1. Jestli něco své pleti dopřávám pravidelně, pak jsou to krémy. Zjistila jsem, že po vodném hydratačním krému mám kůži daleko jemnější,a le zároveň méně náchylnou :) Firmu Balea mám obecně ráda, ale je třeba pečlivě vybírat mezi výrobky, ne každý "sedne":)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tebou souhlasím ;) já bych chtěla vyzkoušet nějaký přírodní olej na pleť, třeba kokosový nebo arganový. Baleu mám taky ráda, bohužel mi ale tenhle tónovací krém absolutně nesedí.

      Vymazat
  2. Ten tónovací krém jsem chtěla vyzkoušet už dřív, protože Baleu mám hrozně ráda, ale nakonec k tomu nějak nedošlo.. :)
    Jinak máš moc hezký blog! Jsem nový prav. čtenář a na tvoje další články se moc těším! :)

    www.meow005.blogspot.cz (za každého nového čtenáře jsem mooc ráda <3)

    OdpovědětVymazat
  3. Hm...po nějakém takovém krému se pokouknu....a ten krém od Balei jsem chtěla vyzkoušet už dřív, ale kamarádka mi říkala, že je příšerný, tak jsem nakonec docela ráda za to, že jsem zbytečně nevyhodila peníze. :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/ (jsem tvůj nový prav. čtenář a za každého nového pravidelného čtenáře budu moooc ráda) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho nedoporučuju, ale třeba zrovna tobě sedne. ;) každopádně L´oreal byl fajn, určitě jeho koupí nic nezkazíš.

      Vymazat
  4. ten lirene mam aj ja...zatial ho pouzivam len obcas ale kokosak je aj tak najlepsi :)

    Beauty Diaries

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!