pátek 25. dubna 2014

Random..Love it...in April

Krásný pátek!

Velikonoce jsou za námi a ačkoliv miluji slavení svátků a dodržování tradic, tak zrovna tento nepatří mezi mé oblíbence. Musím ale uznat, že letos jsem si je užila asi nejlépe, jak jsem mohla. Přišlo k nám pár koledníků, které jsem klasicky obdařila vajíčky, sladkostmi a ty starší kořalkou a chlebíčky. Odpoledne jsme pak s kamarády vyrazili na malou ,,garden party" k jednomu z nich na zahradu, kde jsme strávili krásné odpoledne.
Takže letošní Velikonoce hodnotím pozitivně.

Tvarohový beránek s kandovaným ovocem od Mamky. Byl opravdu výbornej!



Tyto náušnice jsem se rozhodla oživit bílým lakem na nehty, protože se původní černá barva z náušnic už sloupávala a navíc v mých černých vlasech vůbec nebyly vidět. 



Lakovaní nehtů si užívám nejvíce na jaře a v létě! Na tyto dva laky na nehty jsem už napsala recenzi na blogerkách ZDE


Tenhle outfit mám momentálně nejradši. Pohodlné boty, šortky, barevné tílko a vesta. 


Třídím odpad ve čtyřech jazycích :) tyhle koše jsem nutně potřebovala, protože vyhazuju spoustu papíru a občas i nějaký ten plast, takže jsem se rozhodla pro DIY výrobu košů z kartonových krabic. 


Další DIY kyblíček na tužky s mušlemi z Francie. Nevěděla jsem kam s nimi, tak jsem je jednoduše přilepila na obyčejný kyblík a mám je tak hezky pořád na očích. 

Mějte krásný zbytek dubna! 

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!