středa 2. dubna 2014

Společenský účes a moje oblíbená řasenka od Essence

Krásný večer, 

dnešní článek nebo spíše recenze se bude týkat mé oblíbené řasenky Maximum definition volume mascara od Essence a očního stínu od Avonu v odstínu Soft Mauve

Nejprve začnu očním stínem od Avonu, který mám už docela dlouho, takže vůbec netuším, jestli ho v Avonu ještě mají. Je to krásný světlounce růžovo-hnědý odstín s nepatrným shimmerem. Stín nemá ani krémovou ani pudrovou konzistenci, spíš něco mezi. Nanáší se poměrně dobře, já používám štětec na oční stíny, protože prstem většinou nedocílím potřebné intenzity barvy. Pigmentace je střední, balení je bytelné a má 10 ml. Jako podklad pod oční stíny jsem použila jen korektor a výdrž byla opravdu maximální, 7 hodin! stíny přežily sluníčko a práci venku. Ještě musím podotknout, že mám mastnější pleť a většinou se mi stíny po chvilce slévají do čárek, ale v tomto případě se tak nestalo. 





Řasenka od Essence maximum definition volume mascara, je opravdu úžasná. Mně osobně moc vyhovuje kartáček, který řasy perfektně oddělí a dá se jím dobře umístit jednotlivé řasy, tam kde je chcete mít. Je to jedná z mála řasenek, kterou si dokážu bez problémů upravit spodní řasy. Na fotce mám aplikovanou pouze jednu vrstvu řasenky, takže můžete vidět, že řasenka funguje opravdu dobře. 





Zde můžete vidět řasy i z profilu, krásně oddělené, řasy nejsou zbytečně těžké a vypadají opravdu přirozeně. 


 Poslední dvě fotky jsou účesové. Tenhle účes jsem viděla u youtuberky Lilith Moon a moc se mi líbil. Je  opravdu jednoduchý a zvládla jsem ho za 10 minut. Odkaz na video zde .




Jaká je vaše oblíbená řasenka? zkoušely jste už nějaký podobný účes ?

12 komentářů:

  1. that looks wonderful!
    happy day!

    http://www.getcarriedaway.net/

    OdpovědětVymazat
  2. ten stín je nádherný, jsem Avon Lady a určitě ho už nemají, škoda,
    řasenka také vypadá pěkně,
    účes se mi líbí moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! tak toho stínu je opravdu škoda.

      Vymazat
  3. Na to, že mi moc řasenek od Essence nevyhovovalo, tak tahle dělá pěkné řasy:) a ten účes ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Verů, řasenka je fakt super, mně osobně vyhovuje.

      Vymazat
  4. Tu řasenku si chválí hodně lidí, asi po ní mrknu:)
    A ten účes je úžasný!:)
    zivot-s-mailou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu? ani se nedivím, je fakt super! díky :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!