pondělí 7. dubna 2014

Tři krásky od s-he

Krásné odpoledne, 

dneska se vrhám na krátkou recenzi laků na nehty od s-he, které patří mezi mé oblíbené. Zatím vlastním pouze tyto tři krásky, ale už teď se chystám na koupi nějakého dalšího, protože za to opravdu stojí. 

Plusy: 
  • nepruhují 
  • rychleschnoucí 
  • široký výběr krásných barev 
  • nízká cena 
Mínusy: 
  • laky hodně rychle stékají po štětečku, takže na to pozor
  • průměrná výdrž ( není to ani tak mínus, ale některé z mých levnějších laků drží více, takže proto řadím sem) 
Ještě podotýkám, že lakuji ve dvou vrstvách. První vrstva je dost slabá a pruhuje, druhá vrstva už pruhy rovnoměrně zakryje.


Odstín č. 233 krásná fialová barva 




Na tento modro-šedý lak jsem už psala samostatnou recenzi zde. Odstín č. 279



Neutrální hnědá barva č. odstínu 325




Celkově jsem s laky na nehty od S-he spokojená. A co Vy? máte nějaké laky od S-he? jak Vám vyhovují?

27 komentářů:

  1. veľa krát som na ne natrafila, ale ešte stále som tú značku nevyskúšala. Najviac sa mi páči ten fialový ten je vážne krásny asi si teda v blízkej dobe nejaký zaobstarám :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam teraz na rukach jeden She lak taky bielo mliecny krasny!

    Ak mas rada NIVEU pozyvam na na giveaway o uplne nove telove mlieka, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Žádný lak od She nemám, slyšela jsem na tuhle značku dost špatných recenzí, takže jsem se koupi vyvarovala, ale ta hnědá vypadá opravdu skvěle:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ten hnědej na nehtech drží asi nejkratší dobu, ale záleží, jestli použiju nějakej top coat. Podle mě laky od s-he nejsou zas tak špatný ;)

      Vymazat
  4. Laky od she jsem ještě nevyzkoušela,ale dlouhou dobu mě lákají takže si nějakou barvičku určitě pořidim;)*

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou rásné, já jsem zatím na S-he laky neměla štěstí... :/ :D

    OdpovědětVymazat
  6. krásný laky, já mám teď nejradší bílý

    www.adelaandtessie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílý mám jeden od Avonu a nikdy jsem ho moc nepoužívala. Věřím, že k opálené pokožce musí vypadat skvěle!

      Vymazat
  7. wonderful colors!
    happy day!

    http://www.getcarriedaway.net/

    OdpovědětVymazat
  8. Ten modrý lak na nehty je dokonalý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím :) momentálně je mým nejoblíbenějším !!

      Vymazat
  9. All 3 colors are awesome!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat
  10. Mám od této značky jen jeden lak a je fajn, ale má v sobě třpytky, takže jde těžko odlakovat.. jako všechny takové laky. Jinak musím kouknout i po jiných, protože jak koukám, mají fakt pěknou barvu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky se třpytkami se obecně dávají špatně dolů, to souhlasím. Určitě na laky od s-he koukni, mají super výběr.

      Vymazat
  11. Všechny tři barvy jsou nádherný!!! :) Ta hnědá mi přišla na první fotce divná, ale na nehtech vypadá kouzelně!! :) A ta modrá i ta fialová... ...prostě bomba!! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hnědá vypadá krásně, neutrálně :) díky :)

      Vymazat
  12. Já laky od She moc v oblibě nemám, ale barvy jsou to krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né každému musí sedět, to chápu ;)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!