sobota 5. dubna 2014

Velikonoční výzdoba - DIY Easter decoration


Krásné dopoledne! 

dneska tu mám pro vás dva tipy na rychlou a jednoduchou Velikonoční výzdobu! Velikonoce jsou už za dveřmi a i když to není můj oblíbený svátek, tak si ho alespoň užívám tvořením různých ozdob nebo věnců. 

1. Budete potřebovat: polystyrenový kruh, ozdobné vlasy, polystyrenová vajíčka, nějaké další velikonoční 
    ozdoby, dle vašeho výběru a tavící pistoli.


 Kruh obalíme barevnými vlasy, nalepíme na něj vajíčka a další dekorace a máme hotovo! super jednoduché!



 2. Budete potřebovat: nějaký květináč, barevné špejle, polystyrenová vajíčka, písek nebo kamínky


Do květináčku nasypte písek nebo barevné kamínky. Na barevné špejle napíchněte vajíčka a poté zatlačte do písku. A toto je výsledek!



15 komentářů:

  1. to je krása :) já nevím, jestli se k nějaké výzdobě letos vůbec dostanu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! je to hotové opravdu za pár minut, tak to zkus ;)

      Vymazat
  2. To je roztomilé :) Líbí se mi, jak to hýří barvami. My si na velikonoční výzdobu doma moc nepotrpíme, spíše klademe důraz na tu vánoční :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, My taky ne ;) ta vánoční je určitě lepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, na tohle bych neměla nervy :D Jsem strašně netrpělivá a věřím, že kdybych to patlala já, vypadalo by to spíš jako nějaký chumelec:D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hhh..ono to tak vypadá i v mém případě, ale když se to přizdobí nějakou dekorací, tak to vždycky vypadá lépe :)

      Vymazat
  5. Na DIY jsem úplně ujetá, využívám snad všechny nepoužívané krabice na cokoliv, co se dá uskladnit :D. A na dekorace a výzdobu jsem vždycky byla, a tohle je skvělý nápad! Letos budu mít aspoň obměnu velikonočních ozdob :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že jsem tě svojí DIY inspirovala ;)

      Vymazat
  6. Thank u very much for your sweet comment :)
    xx

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to opravdu moc krásně a přitom tak hezky prostě.. :) DIY je fajn, obdivuju lidi co si dokáží vyrobit dekorace a tak vůbec:) jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) tohle je jedno z těch lehčích DIY a zvládl by to snad každý :) DIY je super záležitost, to souhlasím :)

      Vymazat
  8. Tak díky za tip:)! Já taky vymýšlím nějakou tu velikonoční výzdobu, takže jsem ráda za každou inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemáš zač ;) v týdnu budu ještě zdobit, tak určitě přidám nějakou další inspiraci :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!