neděle 18. května 2014

Blue rose by NYC

Hezký nedělní večer,

dnešní recenze je věnovaná krásné rtěnce od NYC v odstínu 405 Blue rose (3.2g). Je to moje úplně první rtěnka od NYC a určitě né poslední. Rtěnka mne stála něco kolem 50 Kč a sehnat ji můžete třeba v drogerii Rossmann či DM.  Obal, jak vidíte sami, není nic extra. Docela mě štve, že špička rtěnky takhle vykukuje, protože do ní vždycky tím plastovým víčkem rýpnu, když zrovna spěchám a nevěnuji se důkladnému nasazování víčka. Když ale opomenu obal, tak jsem s rtěnkou nadmíru spokojená. Pigmentace je opravdu dost výrazná, na rtech vydrží poměrně dlouho, hydratuje a nezalézá mi do vrásek. Odstín rtěnky bych přirovnala k fuksiové s modrým podtónem, který potlačuje nedokonalosti pleti, což je mimochodem úžasná vlastnost! Rtěnka neobsahuje shimmer ani žádné třpytky, na rtech vydrží zhruba 3-4 hodinky, poté je nutné rtěnku znovu aplikovat. Rtěnka má opravdu jemnou konzistenci a na rty se nanáší lehounce a stačí jedna vrstva. Nakonec se zmíním o parfemaci rtěnky, která není nijak zvlášť výrazná, ale moc mi nevoní, cítím v ní určitou sladkost obalenou plastem, jestli to dává smysl. Řekla bych, že se tenhle odstín bude nejvíce zamlouvat tmavovláskám, což mohu víceméně potvrdit. 






Na poslední fotce můžete vidět krásný lesklý finish rtěnky. Možná bych doporučila použít konturovací tužku na rty, jelikož mi přijde, že se rtěnka v koutcích trošičku rozpíjí.

Už jste nějakou rtěnku od NYC zkoušeli? jak Vám vyhovují? a co říkáte na odstín Blue rose?

18 komentářů:

  1. Já mám také jednu doma a to v odstínu 411 snowcone. Má také lesklý finish a to se mi vůbec nelíbí..... Příjdu si v tom jako dvacítka (nejméně) a to už je co říci. Ale jinak je super!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hhh, no tak mně je už přes dvacet, tak si jí můžu dovolit :) řekla bych ale, že tenhle odstín není vůbec špatný.

      Vymazat
  2. jé, díky tomu lesku vypadá úplně nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Vážně krásný odstín! Pro mě je teda spíše nevynositelný, ale asi se příště kouknu po ostatních odstínech, ale i tento vypadá moc hezky! :) Moc se ale těším, až se tu objeví recenze na tu rtěnku od Catrice - Matt-erial girl, protože jak jí máš vyfocenou na straně... tak wow!! Ta barvička je úžasná! Snad bude dobrá i rtěnka sama o sobě! :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se koukni i po jiných odstínech! vlastnosti rtěnky jsou super ;) už teď ti můžu říct, že rtěnka Matt-erial girl od Catrice je skvělá! Brzy na ní udělám recenzi :)

      Vymazat
  4. S NYC kosmetikou nemám vůbec žádné zkušenosti a uvažuji, že od nich něco vyzkouším :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Také se mi líbí barva, je originální a taková netypická :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je krásná ;) ve skutečnosti vypadá ještě lépe.

      Vymazat
  6. Wow, tak na těch fotkách vypadá moc hezky! Máš moc pěkné rty! :) Až budu v ČR, tak se po ní podívám:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! :) barvička je to moc hezká, super na léto ;)

      Vymazat
  7. tak to je úžasná barvička :) Tu musím mít!

    OdpovědětVymazat
  8. Tvoje rty jsou naprosto božské! Fakt překrásný tvar.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!