pondělí 5. května 2014

Domácí zmrzlina a DIY lesk na rty - lesní maliny

Krásné pondělí, 

dnes mám pro vás recept na výrobu zdravé domácí zmrzliny a DIY na lesk na rty v odstínu lesních malin. Doufám, že se vám článek bude líbit a že mi vaši reakci na něj sdělíte dolů do komentářů. :) 

Domácí zmrzlina: 

1 zmražený banán, 
mražené ovoce (borůvky, jahody)
bílý jogurt a jahodový jogurt
med, hořká čokoláda

zmražené ovoce rozmixujeme s bílým a jahodovým jogurtem do kaše a podle chutě pak zmrzlinu můžete osladit medem, přidat nastrouhanou hořkou čokoládu nebo i kousky ovoce. Je to opravdu výborná a zdravá zmrzlina. Já jsem med nepřidávala, jen jsem osladila právě jahodovým jogurtem v kterém už je přidaný cukr. Zmrzlinu můžete jíst hned po rozmixování nebo jí dejte ještě na chvilku do mrazáku, aby nebyla tak kašovitá. Dobrou chuť!!! :)






no a když jsem viděla tu krásnou barvičku lesního ovoce, tak jsem si vzpomněla na můj oblíbený lesk na rty od Lancomu - Lip lover a protože se mi za něj nechce dávat čtyři stovky, tak jsem si tak trošku napodobila. Sice není tak pigmentovaný, jako originál, ale i tak se mi moc povedl.

Postup:

V malém kalíšku jsem rozmíchala zbytek červeného lesku na rty se zbytkem pomády a přidala modrý a fialovo-růžový stín na oči. Vše jsem dobře rozmíchala a postupně přidávala stíny dle potřeby. Nakonec mi vznikla úžasný odstín lesku na rty, který jsem viděla na modelce, která měla lesk od Lancomu na rtech. 
Jsem z něj úplně odvařená a navíc mě vůbec nic nestál.

Lesk můžete podle potřeby měnit, pokud ho chcete mít ještě více výraznější, tak do něj přidejte tmavší stín. Jestli ho chcete mít více do fialova, tak přidejte modrý stín, pokud do růžova, tak červený nebo narůžovělý stín. 

Na fotkách bohužel lesk není tak intenzivní, jako ve skutečnosti. Barva lesku je podobná lesní malině.






12 komentářů:

  1. Mňam, tu domácí zmrzlinu určitě vyzkouším!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. jé zase skvělý článek, tak ted jen aby už byly na zahradě maliny;))

    OdpovědětVymazat
  3. Zmrzlina vypadá výborně, nebojíš se, že by ty stíny mohly být nějak jedovaté, když je sníš? :)
    Nominovala jsem tě na tag V peřinách TADY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! taky mě to už napadlo! popravdě se toho docela bojím, proto si rty radši vůbec neolizuju a taky po tom, co jsem přečetla knížku ,,Ve rtěnce je olovo" bych si troufla říct, že jedy jsou snad skoro ve všem. Díky za nominaci :)

      Vymazat
  4. Wow, takhle sis vytvořila lesk jo, ještě takový nádherný, tak to je mazec!!!:)
    Tu zmrzku zkusím!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Ten lesk vypadá ve skutečnosti ještě líp ;) hrozně jsem si tu barvičku zamilovala!

      Vymazat
  5. Wow. Ten lesk má nadhernou barvu. Hned si ho jdu udělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tak ať se ti povede vytvořit tu správnou barvu! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!