pátek 16. května 2014

Essence Lip liners - Konturky od Essence

Krásné páteční ráno,

dnes bych vám ráda ukázala moje oblíbené konturovací tužky na rty od Essence (1g). Stručně vypíchnu vlastnosti těchto liplinerů a ukáži vám všechny odstíny, které vlastním. Zatím mám jenom šest základních odstínů, pro někoho se to může zdát hodně, pro někoho málo. Řekla bych, že jsem podlehla kouzlu těchto konturek hned po prvním vyzkoušení. Do sbírky bych ráda přidala ještě nějaký korálový a vínový odstín. 

Tužky můžete sehnat v drogeriích Rossmann či DM za cca 29 Kč. 
  • svůj účel obkreslení kontury rtů splňují na jedničku, skoro všechny ale zalézají do vrásek při vyplnění celé plochy rtu.
  • střední až vysoká pigmentace (záleží na odstínu) 
  • při použití balzámu na rty lze tužky nosit místo rtěnky, jinak vám mohou vysušovat rty 
  • matný efekt
  • měkká tuha = snadná aplikace
  • nízká cena 
  • poměrně dlouhá výdrž 
  • krásné barvy



Zleva doprava - Wish me a rose, In the nude, Hot chocolate, Satin mauve, Femme fatale, Cute pink





12 Wish me a rose - světlá barbie růžová, bude slušet blondýnkám, dost mi vysušila rty

11 In the nude -  nude barvička s růžovým podtónem, neutrální barva,zalézá do vrásek

03 Hot chocolate - studená hnědá barvička. Na mých rtech ale vypadá spíše jako skvělý nude odstín
                               vzhledem k mé přirozené barvě rtů. Rty mi nevysušila.

06 Satin Mauve -  tmavší starorůžová s fialovým podtónem (použila jsem balzám, takže mám rty lesklejší)

10 Femme Fatale - úžasná univerzální červená konturka, pokud prahnete po matné červené rtěnce, tak
                                určitě sáhněte po této tužce, která trumfne i některé longlasting rtěnky. Když máte rty
                                krásně hladké, tak je výsledek opravdu skvělý. Rty mi nevysušila a výdrž je super.

07 Cute Pink -  Moje favoritka, sladká růžová barvička, tmavší odstín ve srovnání s odstínem
                          12 Wish me a rose a tahle bude naopak slušet více tmavovláskám.

Co bych Vám poradila: Před nanesením konturovacích tužek na celé rty, doporučuji na rty použít peeling, aby jste je měli krásně hladké a alespoň půl hodinku před nanesením konturky, na rty aplikujte váš oblíbený balzám. Pokud chcete rty jen obkreslit, tak tužku pořádně ořezejte, aby byla linka precizní.



Už jste nějakou konturku od Essence vyzkoušeli?

17 komentářů:

  1. jé, díky za tip! zrovna hledám dobrou konturku, takže půjdu do této a asi zkusím odstín 07 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 07 doporučuju, je to opravdu krásná růžová ;)

      Vymazat
  2. Mám Essence tužku In the nude, ale používám ji jen pro konturu rtů. Ale jak koukám, tak vypadá to dobře i po celých rtech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám je hlavně, když chci mít matnější rty a funguje to opravdu skvěle.

      Vymazat
  3. Já konturky na rty jako takové moc nepoužívám, ale od Essence se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja konturky nepouzivam takze domam nemam v podstate ziadne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda ;) hodí se hlavně při použití tmavších odstínů :)

      Vymazat
  5. ja kontúrky nepoužívam, ale páči sa 07 cute pink. :-)

    SIMONA | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta 07 je z nich asi nejkrásnější, alespoň pro mě ;)

      Vymazat
  6. Tiež kontúrky nepoužívam. :)
    Páčia sa mi 12 Wish me a rose a 07 Cute Pink. ;)
    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych alespoň nějakou nude nebo červenou doporučila mít :)

      Vymazat
  7. Nikdy jsem konturky nepoužila, ale navnadila jsi mě a určitě nějakou vyzkouším! Na celé rty mě nenapadlo si jí nanést, takže taky moc ráda zkusím:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to vyzkoušej, vypadá to moc dobře. Jen pozor, vysušují rty ;)

      Vymazat
  8. Ahoj, tieto konturky milujem ♥ akurát dnes som na ne robila recenziu na svojom blogu a máme celkom podobný názor :)
    adelle09.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, tieto konturky milujem ♥ akurát dnes som na ne robila recenziu na svojom blogu a máme celkom podobný názor :)
    adelle09.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám moc ráda! na tvůj blog se juknu :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!