neděle 11. května 2014

Hydratace = Ziaja

Krásný den, 

dnes mám pro vás dlouho připravovanou recenzi na přírodní olivový krém od firmy Ziaja pro suchou a normální pleť, který používám od Vánoc. Krém obsahuje 50ml a je velmi hutný, super hydratační a krásně voní. U některých krémů mi silná parfemace celkem dost vadí, ale protože má Ziaja opravdu krásnou vůni, tak mi nikterak nevadí.

Každý večer používám peelingy, které mi alespoň trochu zabraňují proti ucpávání pórů, a proto mám pak pleť hodně vysušenou. Dlouho jsem hledala nějaký mastnější krém, po kterém by se mi netvořily pupínky a stala se jím Ziaja. Krém používám pouze večer a stačí nanést opravdu malé množství krému, protože zanechává viditelný mastný film. Ráno mám většinou pokožku krásně hebkou a vyživenou. 

Řekla bych, že krém není vhodný pro extrémně mastnou pleť. Já mám pleť smíšenou až mastnou a pro denní použití je pro mne celkem nevyhovující. Na noc mi ale maximálně vyhovuje a ještě mi po něm krásně voní polštář. Krém podle mě ani tak nevoní po olivách, jako po jasmínu. Možná je to jen moje zdání, ale voní mi tak. 

Ziaja přírodní olivový krém každopádně doporučuji, pokud vaše pokožka potřebuje pořádnou hydrataci. 
Ke krému mám také micelární vodu a ještě jeden krém, pro zralejší pokožku, ale ten jsem dala mamce. Micelárku jsem použila zatím jen párkrát, protože musím dovypotřebovat jiná odličovadla, ale už teď můžu říct, že není vůbec špatná. 

Celý balíček stál něco kolem 200 Kč (2 krému + micelární voda) a k dostání byl v Globusu. 
Více informací se můžete dozvědět přímo na jejich webovkách ziaja.cz.







12 komentářů:

  1. ten bych mohla zkusit, navíc mám Ziaju docela ráda :)
    pěkná recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je opravdu super! já si ho rozhodně koupím znovu (tedy pokud nad ním nevyhraje obyčejný kokosový olej, který si mám v plánu pořídit) ;)

      Vymazat
  2. vyzerá super :) mohla by som to skusťi

    OdpovědětVymazat
  3. O téhle značce jsem ještě nikdy předtím neslyšela, každopádně vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji, pokud ti nevadí silnější parfemace ;)

      Vymazat
  4. Ziaju jsem používala asi dva roky, hlavně přes zimu, je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, v zimě je opravdu super. Na léto zvolím asi nějakou lehčí variantu.

      Vymazat
  5. ten krém mám doma, je super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento krémík jsem již také měla, já s ním byla moc a moc spokojená! Kupuji si pouze přírodní kosmetiku netestovanou na zvířatch, tento bych klidně pořídila znovu, nezklamal:-)
    Mimochodem, moc krásný blog! :-)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) taky si ho určitě koupím znova, jen asi spíš na zimu. Na léto mi připadá dost hutný ;)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!