čtvrtek 29. května 2014

Květy ovoněné ovocem aneb mé oblíbené vůně


Krásný večer, 

dneska jsem si z internetového e-shopu www.parfemy.cz vypůjčila pár fotek a složení mých oblíbených parfémů či toaletní vod, které mám v poslední době v oblibě. Většinou si vybírám vůně květinové a ovocné, svěží, ale nesmějí být moc sladké. Tak jdeme na to! 

 Mým prvním favoritem je:
 S.T. Dupont - Passenger Cruise - je to krásná, lehká květinovo-ovocná vůně, která mne zaujala hned na  první očichání a proto se také stala mým letošním favoritem. U tohoto parfému mě hodně zaujal vzhled a  dala bych mu za něj jedničku. PS: pánské balení je možná ještě hezčí! 

Složení

Hlava :granátové jablko, kasie, citron, grapefruit
Srdce :magnólie, květ broskvoně, růže, jasmín
Základ :pižmo, malina, pačuli

Dolce & Gabanna - Dolce - je trošičku výraznější, ale krásná květinová vůně, do které jsem se zamilovala na první pohled. Voní opravdu svěže, na léto je skvělá a originální. 

Složení

Hlava :neroli, květ papáji
Srdce :amaryllis, narcis, leknín
Základ :pižmo, kašmírové dřevo

Dior - J´adore - tahle parfemovaná voda je trošičku sladší, méně výraznější než Dolce, ale i přesto velmi svěží a čistá. Je to opět květinovo-ovocná vůně, která je vhodná na jaro či léto. 
 

Složení

Hlava :mandarinka, růže, africká orchidej
Srdce :ostružina, švestka, fialka
Základ :pižmo, amarantové dřevo, břečťan

A poslední jsem zvolila jednu pánskou variantu a to: Paco Rabanne - 1 million - což je luxusní pánská toaletní voda, která mi voní opravdu božsky! Je výrazná a originální. Obal je též velice povedený! Můžu jen doporučit! 

Složení

Hlava :pepř, mandarinka, šafrán, kardamon
Srdce :skořice, neroli, růže
Základ :santalové dřevo, pačuli, kůže, kořen kosatce

Všechny parfémy či toaletní vody naleznete na již zmíněném eshopu i s cenami. 

A jaká je Vaše oblíbená vůně? sladká? ovocná? kořeněná? orientální? 

6 komentářů:

  1. ta poslední voní úplně dokonale <3

    OdpovědětVymazat
  2. Tyto vůně neznám, ale jsem milovník vůní květů a ovoce! :-))
    Tvůj bloček se mi moc líbí, takže jsem tvůj nový čtenář:-) Jen tak dál:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to moc děkuju :) tyhle vůně jsou právě takové, takže doporučuji :)

      Vymazat
  3. Paco Rabane je nejlepší pánská vůně vůbec! A jedna z nejlepších i v dámském provedení :-) Jadore taky miluji a ostatní vůně neznám :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!