čtvrtek 1. května 2014

Opalovací krém a make-up v jednom od Biodermy

Krásný podvečer, 

na doporučení mé kožní lékařky jsem si koupila tento opalovací krém na obličej od firmy Bioderma, který má SPF 50+ a slouží i jako tónovací fluid (lehký make-up). Je vhodný pro citlivější pokožku, protože je hypoalergenní a nemá žádnou parfemaci.. Krém je také voděodolný, ale doporučují ho po koupání znovu aplikovat. Já ho používám už druhým rokem, takže ho mám dlouhodobě vyzkoušený a jsem s ním velmi spokojená. Jediné, co by vám mohlo vadit je odstín fluidu, který je celkem dost tmavý, ale zjistila jsem, že mají i světlejší variantu. Rozhodně ho používám jenom v létě a když jsem opálená. Řekla bych že má žlutý až oranžový podtón a mně momentálně sedí perfektně, což mne samou dost překvapuje. Je to tím, že mi vydrželo opálení ze surfování ve Francii a letos jsem se začala slunit už v březnu! Já jsem ho kupovala za 400 kč, ale na stránkách biodermy je za 485 Kč. 

Na obalu je napsáno, že je to krém na pokožku netolerující sluneční záření, na velmi světlou pokožku, která je vystavena intenzivnímu slunečnímu záření. Vhodný je pro všechny typy pokožky. Já mám pleť smíšenou až mastnější a vyhovuje mi. 

Krém také potlačuje předčasné stárnutí pokožky, chrání pro UVB záření a má extrémní anti-UVA účinek, který zajišťuje bezpečnou ochranu proti spálení. Krém nezanechává mastný film, což mohu jedině potvrdit. 

K dostání na stránkách biodermy zde.







Krém aplikuji tímto štětcem na make-up. Po aplikaci na pleť občas použiji pudr a žádný jiný make-up už nepoužívám. Připadá mi, že mi krém zakryje veškeré nedostatky, které na pleti mám a protože mám ráda přirozenější look, tak mi tento fluid v létě moc vyhovuje.





10 komentářů:

  1. Vypadá moc super, taky bych potřebovala nějaký silný opalovák, obličej se mi spálí hned. Jen mě hrozně štve, jak jsou drahé :-/
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To souhlasím, jsou fakt drahý. Já se málokdy spálím, ale radši jej používám, nechci mít pigmentové skvrny nebo rakovinu kůže.

    OdpovědětVymazat
  3. tak na ten se musím mrknout! :) pěkná recenze :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je super tip na léto, zkusím si v lékárně říct o vzorek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká recenze! Já mám od Biodermy tonizační vodu :).

    www.laleitr.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že ho mám doma. Ještě jsem ho zatím nezkoušela, čekám až se opálím :) tak se těším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!