sobota 24. května 2014

Silver banana od Bellazi

Krásné sobotní ráno, 

počasí se nám trošku pokazilo, ale mně osobně to vůbec nevadí ba naopak jsem za trochu vlhkého vzduchu ráda. Dneska se vrhám na recenzi krásného laku na nehty JAZZ, který jsem koupila v jednom specializovaném obchodu s kadeřnickými potřebami ,,Bellazi". Pokud byste si chtěli tento nebo jiný lak na nehty koupit, tak se můžete podívat SEM, na jejich stránkách můžete zjistit, kde všude Bellazi můžete najít. Docela mě překvapilo, že mají obchody po celé ČR. 

Dnešní recenze bude věnovaná odstínu 53 Silver Banana (11ml). Tento akrylový lak má zvláštní růžovofialovou barvu, aplikace klasickým štětečkem mi absolutně vyhovuje. Lak nepruhuje, kryje ve dvou vrstvách, schne poměrně rychle a výdrž má průměrnou až vyšší. Konzistence laku není hustá ani řídká, takže takový střed. Cenu si bohužel už nepamatuji, ale bylo to něco kolem třiceti korun, což je na tak skvělý lak opravdu bezvadná cena. 





Od Bellazi mám ještě dva další laky v odstínu 61 Brick, což je neonově křiklavá zelená barvička, kterou jsem na nehtech měla zatím jen jednou na St.Patrick day, odstín 70, což je klasická červená se třpytkami a jeden bezbarvý lak 43 Antique brown.



A co vy? znáte Bellazi? vyzkoušeli jste od nich nějaký lak na nehty? 

20 komentářů:

  1. Ta fialková je opravdu nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta fialová je opravdu moc pěkná!! :) A za tu cenu je to opravdu luxus... :D

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fialová je vážně krásná!

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Značku Bellazi jsem doposud neznala, ale ta fialová je náádherná!!! <3

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec tuhle značku neznám, ale ta fialová se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není moc známá, ale laky mají opravdu hezké ;)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!