úterý 6. května 2014

TAG v peřinách

Zdroj:http://www.designlive.cz/
Díky  za nominaci od Lenči a ráda bych, aby v tomto tagu pokračovaly Lucka a Caroline. :)

Bez čeho neodcházím do peřin?

no, ačkoliv to není moc dobrý zvyk a já to vím, tak si do postele beru notebook, což je takový můj způsob ,,relaxace" kdy si po dlouhém dni lehnu do postele, zachumlám, dám si pod hlavu dva velké polštáře a vždycky nejprve napíšu email příteli a poté shlížím nové články na blozích, votočvohoz kousky, různé eshopy s kosmetikou nebo oblečením atd. Většinou si taky do postele beru učení, takže momentálně třeba učebnici francouzštiny nebo angličtiny. Samozřejmostí je telefon a můj velkej plyšák Sobík. Jídlo si do postele skoro nikdy neberu, nesnáším totiž drobky na posteli!

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?

Když jsem sama tak většinou sáhnu po teplém pyžamu z Primarku a když je teplejc, tak mám jedno krásný z La Senza. No a když je se mnou přítel, tak většinou jenom spodní prádlo nebo něco hezkého.

Kniha?

Záleží hodně na tom, jestli jsem unavená. Když se nudím nebo mám chuť číst, tak většinou sáhnu po nějaké knize. Momentálně jsem dočetla známou knížku ,,Ve rtěnce je olovo" a pustila jsem se do čtení knížek s názvem ,,Francouzská galantnost" a ,,Povídky Malostranské". Občas si před spaním čtu i nějaký cestopis, abych měla krásné snění. V poslední době ale hodně koukám na HIMYM, takže jdou knížky stranou.

Nějaký kosmetický rituálek?

Před spáním si obličej čistím buď nějakým gelem na obličej nebo peelingem ve sprše a když jsem hodně unavená, tak jen odličovacím mlékem a poté pleťovou vodou. Vždycky pak nanesu nějaký hutnější krém na obličej. Momentálně se mi skvěle osvědčil krém od Ziaji - Oliva. Na rty si většinou nanáším balzám a po sprše se vždycky namažu nějakým tělovým mlékem nebo kokosovým olejem. Nikdy nechodím spát neodlíčená, asi bych neusla ;)

Sklenička něčeho dobrého před spaním ?

skoro vždycky před spaním piju nějaký čaj nebo meltu. V období, kdy se mi hůř usíná nebo se v noci probouzím, piju většinou meduňkový čaj.

Chrápu?

hhh...když je suchej vzduch tak jo! ;) ale není to nic hroznýho, i když si ze mě přítel dělá srandu, že jsem malá motorka ;) ve Francii je vzduch vlhčí , díky oceánu, takže tam se mi spí strašně dobře! nikdy jsem tam neměla problém s nespavostí.

Snídaně do postele?

Nikdy jsem nezažila a nerada jím v posteli, ale jako překvápko od přítele by mi to vůbec nevadilo, ale s podnosem :)



4 komentáře:

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!