neděle 29. června 2014

Malinové lakování s Rimmelem

Krásné nedělní ráno, 

dneska bych vám ráda ukázala další lak na nehty v malinové barvě, tentokrát od Rimmelu v odstínu 260 Funtime Fuschia. Tyhle 60 seconds laky od Rimmelu jsem si hrozně oblíbila, protože opravdu rychle schnou a nebojím se tak, že se mi na ně něco obtiskne, což se mi stává opravdu často a je to dost štvoucí. 

Štěteček je opět širší než klasický, ale aplikace není zase tak obtížná, jako u laků od Miss Sporty, kde jsou ty štětinky spíše špatně zastřižené a tak divně rozcapené, tudíž se s nimi hůře pracuje. Výdrž laku je průměrná. U mě záleží na tom, co zrovna dělám. Když pracuji na zahrádce, myji nádobí atd. tak mám lak hned ošoupaný a může to být i drahý Chanel. 

Každopádně tyto laky od Rimmelu mohu doporučit. Jsou levné, rychle zasychají a dobře se aplikují.  





13 komentářů:

  1. Moc hezká barvička! Na léto je skvělá! :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Super farba :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé to je dobrá barva, vypadá tak správně "šťavnatě" :) škoda, že už si nehty nelakuju, hned bych ho zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle barva je vážně moc krásná ♥

    Zvu tě ke mě na giveaway o 20$, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Woooow! Ten je krásny! Aj ja ho chcem. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!