pondělí 9. června 2014

Matt-erial girl by Catrice

Krásný pondělní večer,

Víkend byl opravdu povedený a to hlavě díky skvělému počasí. Užívala jsem si prvních jahod a třešní, dostalo se i na opalování během kterého jsem zdokonalovala francouzštinu a neděli jsem zakončila tenisem. Dneska jsem si ale konečně udělala čas na focení krásné rtěnky od Catrice v odstínu 270 Matt-erial girl, které jsem už dlouho plánovala. Tahle rtěnka mě dostala hned po prvním spatření na blogu u Mademoiselle M, která o ní už před časem psala.

Rtěnka má krásný černý obal, který působí elegantně. Parfemace rtěnky mi je příjemná, lehce nasládlá. Odstín téhle krásky je velice proměnlivý, na sluníčku totiž vypadá polomatně, temně růžově až vínově, ale ve stínu je o kapku matnější a odstín bych přirovnala k tmavší starorůžové. U téhle rtěnky musím většinou použít konturovací tužku na rty, protože se rtěnka rozpíjí, pigmentace je střední, dva tahy rtěnkou stačí. Hydratace je slabá, ale nezdálo se mi, že by vysušovala. Bohužel fotky nezachycují opravdovou sytost rtěnky, ale i tak je na co se dívat, že? 







Jak se Vám tahle kráska líbí?

18 komentářů:

  1. vyzerá krásne..ja od catrice nemám zatiaľ nič

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná rtěnka, ale hlavně Ty máš moc krásné rty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee, tak to moc děkuji :) rtěnka je opravdu krásná

      Vymazat
  3. Opět nádherný odstín, já jsem na takovéhle ulítlá :)

    OdpovědětVymazat
  4. takové odstíny rtěnek se mi moc líbí, takže se po této určitě mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tuhle recenzi jsem se těšila už delší dobu a musím říct, že budu muset asi co nejdřívě navštívit drogerii! :D Odstín je nádherný a rtěnka vypadá i celkově opravdu moc povedeně! :) Báječná recenze, pomohla! :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, doufám, že s ní budeš spokojená tak, jako já ;) Díky!

      Vymazat
  6. Tak ta vypadá nádherně a hlavně krásně pigmentovaně.. Od Catrice zatím nic nemám a asi bych to měla napravit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není extrémně pigmentovaná, ale poměrně dobře :) určitě ti ji mohu doporučit :)

      Vymazat
  7. Nádherná barva. Moc ráda bych takovou nosila, ale mám pocit, že mi vůbec nesluší :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to potřeba to vyzkoušet, mě nesedí hnědé odstíny.

      Vymazat
  8. Máš pravdu,vypadá vážně elegantně :). A barvička je taky krásná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!