středa 4. června 2014

MY MAY

Krásný večer! 

květen utekl opravdu bleskurychle a s nástupem do nové práce ani nemám pojem o čase. Dneska jsem se proto rozhodla pro článek vystihující můj májově strávený čas, který bych označila za období plné sportu, změn, vzpomínek a věnování se sama sobě. 

Sportem začnu a to proto, že jsem byla opravdu aktivní. Skoro každý den jsem jezdila na bruslích či kole a hrála tenis. Ráda bych v těchto aktivitách pokračovala a plánuji je doplnit o plavání a možná i běh, ale k tomu si ještě musím najít cestu. 


Vzpomínky jsem zmínila proto, že není den, kdybych si nevzpomněla na minulý rok strávený ve Francii u pobřeží a skvělé surfování, které mi moc chybí. Snad se tam jednou vrátím.


Letos mě hodně baví lakování nehtů, což můžete ostatně vidět i v mých článcích. Momentálně ulítívám na letních barvičkách, jako je žlutá, modrá, oranžová a různé další neonky.



A to nejlepší nakonec! Přišly mi tyhle krásné clip-in vlasy. Jsou opravdu božské. Určitě na ně udělám nějakou recenzi, protože jsem z nich moc nadšená. Sice jsem na ně dlouho čekala, ale vyplatilo se to. Nechápu, jak jsem bez nich mohla žít ;)


A jaký byl Váš květen?

12 komentářů:

  1. páni, tak ta Francie je luxusní :( :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, měla bych si už jít taky někdy zabruslit, je to jeden z velice mála sportů, který mě baví :D. Ty letní barvičky laků jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  3. krásné barvy laků ! :)

    Zvu tě ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  4. laky mají krásné barvy :) a to pobřeží, taky bych hned jela! :))

    OdpovědětVymazat
  5. tie laky sú nádherne, super farby na leto!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, souhlasím, jsou to krásné letní barvy!

      Vymazat
  6. Laky mají krásnou barvu a chci se zeptat odkjud máš klipny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.top-vlasy.eu/ , určitě na ně brzy udělám nějakou recenzi, jsou opravdu super, jsem s nimi moc spokojená!

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!