neděle 22. června 2014

Random post

Krásný den, 

počasí je u nás trošku pochmurný ve srovnání s prosluněnou Francií, ale i tak není vůbec špatné. Dnes se s vámi podělím o pár fotek, které mám na ploše uložené už delší dobu. Doufám, že se vám budou líbit, je to jen takový ,,random" post, protože jsem momentálně časově dost vytížená. Mějte krásný týden! 




Taky se vám líbí opálená kůže a bílé nehty? Já si myslím, že to vypadá opravdu super, uznejte sami.


Děkuji za výhru holkám z blogu http://adelaandtessie.blogspot.cz/ u kterých jsem vyhrála giveaway. Holky mi poslaly krásný náramek, prstýnek, brýle a překrásný náhrdelník. Pokud by vás zajímalo, odkud mají holky ty šperky, tak jsou z www.ringsandthings.com




Ahh, už jste zkoušeli ,,Biskiti" ? mňam, jsou opravdu vynikající! 


Krásný lak od Miss sporty v pastelově oranžové barvě. Bohužel mi nevyhovuje štěteček, který je dost tlustý a konzistence laku je poměrně hustá. S lakem se ale dá pracovat a jak sami můžete vidět, tak na nehtech vypadá opravdu božsky! Pro mě je to super letní barvička, kterou budu určitě nosit asi nejvíce a už teď se těším, až budu moci vyzkoušet nějaké další odstíny, protože jich mám vybraných více. Cena 29 Kč 








8 komentářů:

  1. ty brýle jsou krásný ! :)

    Zvu tě ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  2. ja už mám asi 2 týždne v kuse biele nechty, teraz ma akosi chytili:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vypadají opravdu skvěle! taky mě chytly!

      Vymazat
  3. krásný random, ty bílé nehty se mi skutečně líbí :-)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  4. doteraz som bola akosi proti bielej ale ako ju vsade vidim normalne ma laka :)

    Pozyvam na letnu super giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!