sobota 14. června 2014

Žlutá?Zelená? nebo Lila? :o

Krásný sobotní večer,

zítra se chystám na týden do Francie a proto se s Vámi ještě dnes v rychlosti podělím o krátký fotočlánek týkající se  moc pěkných laků na nehty od Miss Sporty. V krátkosti shrnu jejich vlastnosti a ukáži vám pár foteček plných barev.

Shrnutí:
  • hustší konzistence
  • široký štěteček
  • na nehtech se tvoří viditelné bublinky
  • kryje ve 2 vrstvách
  • nízká cena 
  • krásné letní barvičky
  • výdrž průměrná 

Zatím mám vyzkoušené jenom tři barvičky a to Lila, která je mojí favoritkou. Meruňkovou a Zelenou, jenž můžete vidět na fotkách. Další dvě barvičky zatím vyzkoušené nemám, ale viděla jsem je na sestry nehtech a vypadaly taky skvěle. 









Mějte krásný víkend a příště se můžete těšit na fotky z Francie :)

16 komentářů:

  1. Já mám laky od Miss Sporty moc ráda. Jsou levné a ve dvou vrstvách kryjí moc pěkně. :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, jen mi vadí ty bublinky, ale záleží kus od kusu.

      Vymazat
  2. Ani jeden z těchto odstínů doma nemám, takže po té meruňkové se podívám!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se na něj koukni, je fakt krásnej!

      Vymazat
  3. Laky z tejto kolekcie mám moc rada.Žltú doma ešte nemám,tú by som si mala ísť kúpiť.Vyzerá moc pekne :)
    http://lelaleena.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu krásná! zrovna jsem ji vyzkoušela! :)

      Vymazat
  4. Zeleným lakům jsem na chuť nikdy nepřišla, ale ten oranžový vypadá krásně. V lahvičce mě zaujal i fialový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to trošku divočina no, ale v létě mi to nevadí ;) fialovej je nejkrásnější!

      Vymazat
  5. tá zelená je nádherná, ale neviem, či by som s ňou dokázala normálne fungovať, aj keď v obchode mi vždy aj za takýmito utekajú oči:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chce to určitě vyzkoušet, taky jsem si říkala, že bude vypadat hrozně, ale vůbec ne. ;)

      Vymazat
  6. Ta zelená je božská! :)

    http://lights-oflife.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ja mám krásny ružovo-červený a som s ním veľmi spokojná :-) A uži si to tam! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím ;) zrovna mám taky na nehtech růž-červený :) Díky!!b

      Vymazat
  8. ja z nich sice nemam ziadny ale pacia sa mi vsetky :)

    Pozyvam na dvojitu SALLY HANSEN giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat
  9. Mám žlutý i fialový, ale ta zelená je nejkrásnější! Asi jsem měla vzít spíš tu, vypadá vážně skvěle! :)
    DAwardrobes

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!