čtvrtek 17. července 2014

Fashion Make•Up, nugát, levandulová mýdla a čaj

Krásné čtvrteční ráno, 

konečně jsem se dostala k sepsání článku o jedné kosmetické značce, kterou momentálně testuji. Jedná se o Fashion Make•up kosmetiku, kterou jsem objevila ve Francii v obchodním řetězci Bazarland. Je to kosmetika levná, ale není vůbec špatná. Už delší dobu vlastním paletku se základními zemitými stíny, bronzer a tužku na rty. Minulý týden jsem si ještě pořídila 2 laky na nehty, mini paletku a odlakovač. Recenzi na paletku očních stínu si můžete přečíst zde.

1. Začnu tím nejlepším a tím je tento úžasný bronzer či kompaktní pudr, jak je uvedeno na obalu v odstínu N°11. Je bez shimmeru, malinko práší, ale pigmentace je poměrně vysoká. Odstín tohoto pudru je studená hnědá, což vypadá opravdu přirozeně a na opálené pleti vypadá fakt skvěle. Balení je jednoduché, plastové, ale nemám s ním žádný problém. Pudr používám na konturování obličeje každý den a určitě si ho koupím znovu. 




2. Tužka na rty v odstínu N°2 používám spíše na oči, protože má opravdu krásnou popelavou barvu, ale bohužel na nich vůbec nevydrží a na rty ji nevyužiji, ale nedávno jsem někde četla, že se tenhle odstín tužky dává pod spodní ret stejně tak, jako se dává rozjasňovač na kupidův oblouk na vykonturování. Zkusím ji ještě na obočí, ale zatím ji moc nepoužívám.


Recenzi na tuto paletku jsem už dělala a proto se už o ní dále zmiňovat nebudu. Odkaz na recenzi jsem vložila pod fotku.  

Recenze zde
Minulý týden jsem si pořídila tyhle dva krásné laky na nehty, odlakovač a mini paletku očních stínů,které jsem hned odzkoušela. 


Paletku č. 04 se šesti vintage stíny jsem vyzkoušela jen v rychlosti. Barvičky jsou opravdu krásné a přesně tyhle já nejradši nosím a nejvíce mi sluší. Zatím jsem vyzkoušela jenom druhý a třetí odstín zleva. Stíny v sobě mají lehký shimmer, první tři barvy zleva jsou tmavší, další tři stíny napravo jsou světlé.  První dojmy: pigmentace poměrně dobrá, prášivější, výdrž nic moc,ale není to tak hrozné, balení je super na cestování. Více zatím nemohu povědět, ale určitě se brzy můžete těšit na její recenzi.


Laky na nehty jsem hned odzkoušela a oba dva jsem si zamilovala. Vínový lak má označení 0320 a lila N°20 , oba dva laky mají 11ml. Hned jsem jim našla dvojčata, která můžete zakoupit u nás v České republice a to od značky Miss Sporty. Na obalu se píše, že laky vydrží 7 dní a dokonce si můžete vybrat typ štětečku, který vám vyhovuje. Jeden je XXL a to je takový ten široký štěteček a druhý mám  klasický, který já osobně preferuji více. Doba schnutí byla poměrně rychlá, ale Rimmel 60 seconds nebo laky od S-he schnou rychleji. Laky kryjí ve dvou vrstvách a pěkně drží. Myla jsem s nimi nádobí a vařila, koupala se v moři a zatím se mi ani kousek neodštípl a to se mi normálně hned po umytí nádobí stává, takže výdrž mohu potvrdit.






Skvělá levandulová mýdla, která moc krásně voní. Originální levandulová mýdla jsou vyráběná v Provence, tohle je přímo z Marseille. A také výborný nugát, který je sice extrémně kalorický, ale jednou za čas to nikomu neuškodí. Já jsem ochutnala dva druhy a to obyčejný natural s ořechy a jeden se sušeným ovocem a ten mi chutnal více. Pokud do Francie někdy pojedete a budete chtít koupit nějaký dárek svým blízkým, tak mýdlem či nugátem určitě nic nezkazíte.



Nakonec Vám musím ukázat tyhle božské čaje. Jsou opravdu vynikající! Já jsem čajová, takže ocením opravdu kvalitní čaje a můžu je pít od rána do večera, každý den. Z těchto tří mi asi nejvíce chutná ten vlevo, je to čaj jasmínový a chutná opravdu výborně. Ten prostřední je výraznější, sladší a ten vpravo je opravdu hodně sladký, protože je to vlastně jen sušené ovoce, ale vychlazený chutná opravdu výborně. 


Mějte krásný čtvrtek a užijte si sluníčka !!!

8 komentářů:

  1. Nemám slov, ta paletka, laky a ty mýdla jsou naprosto dokonalé. Fialové odstíny miluji dosti ladí k mým zeleným očím. Čaje bych taky upotřebila, jsem hrozně čajová, ale nejraději mám zelené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám taky nejradši zelené, ale tyhle jsou taky super ;) díky za krásný komentář :)

      Vymazat
  2. ty mýdla :) ty bych hned brala..miluji vše levandulové
    http://lucieka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Spot on with this write-up, I really believe this web site needs a great deal more attention. I'll probably be back again to read more,
    thanks for the advice!

    my weblog :: bathroom renovation ideas ()

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks a lot :) I have to start writing in English again ;)

      Vymazat
  4. Tak ten bronzer vypadá naprosto skvěle.. krásná barvička na konturování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úžasná! může jen doporučit! vypadá opravdu moc přirozeně a není vůbec do oranžova :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!