pátek 4. července 2014

Já a opalování aneb jak docílit krásného opálení

Zdravím Vás opět z prosluněné Francie,

počasí je tak krásné, že se mi vůbec nechce zůstávat doma. Prázdniny tu začínají sice až příští týden, ale už teď je tu všude strašně moc lidí a stánků s oblečením, jídlem a zdejšími tradičními produkty. Předevčírem jsem si po dlouhé době zase zkusila surfování a hrozně moc mě to bavilo a navíc jsem už byla schopná surfovat na větších vlnách a delší dobu. Kdo nevyzkoušel, tak si nedokáže představit ten skvělej pocit, když vás vlny svojí obrovskou silou posouvají po celé jejich délce.

Dneska se spolu podíváme na pár produktů  na opalování. Začnu olejem od Garnier - Abre solaire Huile bronzate intense, který mám z Francie, ale je k dostání i u nás např. zde . Tenhle olej je opravdu skvělej, pokud chcete mít krásně bronzovou pokožku. Tento produkt obsahuje kokosový olej, který je mimochodem skvělý pro udržení krásného vzhledu vašeho opálení a nádherně voní. Garnier Abre solaire je doporučovaný pro již opálenou pokožku, protože olej jen podporuje opálení, ale nechrání kůži proti případnému spálení. Tento olej vás také neochrání před UVB a UVA zářením, což je velmi důležité vědět a proto vám doporučuji použít ještě nějaký jiný opalovací krém. Na obličej používám opalovací krém s tónovacím make-upem Bioderma, o kterém jsem už psala článek zde a také zkouším opalovací krémy od firmy Lancaster SPF 30, které opravdu božsky voní a určitě si koupím plná balení.




Já, jelikož jsem opálená už od letošního března, tak mi stačí jen tenhle olej a nějaký tělový krém s UVA a UVB ochranným faktorem, ale pokud se teprve začínáte opalovat, tak bych vám nedoporučovala riskovat spálení pokožky při používání pouze tohoto oleje.


Další typ na krásně opálenou pokožku je konzumace produktů s velkým množstvím beta-carotenu. Já osobně jím jenom hodně mrkev, která ho v sobě má. Doporučuje se mrkev tepelně upravená, protože v čerstvé jsou jen 2 % beta-carotenu. Můžete vyzkoušet i různé tablety, ale já jím neholduji.


Zdroj: labuznik.cz 

Doporučuji také používat produkty po opalování. Já používám Biodermu Photoderm Apres-soleil, která je vhodná pro citlivou a suchou pokožku a pomáhá při solárních spáleninách. Tohle mléko krásně voní a opravdu skvěle vyživuje a zklidňuje pokožku po opalování. Pokud máte radši ,,BIO" produkty, tak vyzkoušejte rakytníkový olej, který je na opálenou nebo i spálenou pokožku opravdu skvělý. Můžete si ho vyrobit sami nebo koupit i v lékárně. Po opalování si ho vždy nanesu na pokožku celého těla a počkám až se olej vstřebá. Nikdy se mi nestalo, že by se mi pak loupala kůže a nebo měla problém se spálenou pokožkou.


Poslední bod je péče i o vlasy a vlasovou pokožku, protože ty při opalování trpí. Já osobně nosím skoro pořád slaměný klobouk a na vlasy 2x denně nanáším speciální olej nebo sérum na vlasy a vlasovou pokožku.

To by bylo k opalování vše! nezapomeňte se o svoji pokožku dobře starat a předcházet spáleninám od sluníčka.

Mějte krásný den,

Vaše Beauty Pusinka :*


4 komentáře:

  1. Ten olej mě vážně zaujal, musím se po něm někde podívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fakt skvělej, hodně rychle jsem se díky němu opálila ;)

      Vymazat
  2. Super článok, tiež používam tú Biodermu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!