pátek 25. července 2014

Lakování

Laky na nehty od Fashion Make-up mě momentálně opravdu baví. O těchto lacích jsem se už zmiňovala ve článku věnovaném této kosmetické značce, kde jsem psala nejen o nich, ale i o dekorativní kosmetice.
Tuhle krásnou neonku jsem už sdílela na mém instagramu, takže pokud byste chtěli vědět na čem právě ulítávám, tak mě můžete na instagramu sledovat.

Jaké jsou laky od Fashion Make up? 

  • tekutá konzistence ( třeba laky od Miss Sporty jsou hodně husté a dělají bublinky na nehtech), já osobně preferuji tekutější konzistenci, protože se mi s lakem lépe pracuje. 
  • klasický štěteček, ale můžete si vybrat i štěteček širší (XXL) 
  • opravdu mohu potvrdit tu výdrž, jsou to mé první laky, které mi na nehtech vydržely opravdu dlouhou dobu, na obalu se píše až 7 dní
  • velký výběr odstínů 
  • nízká cena 
  • můžete si vybrat dokonce i obal, pokud máte radši válcovité tvary, tak jsou možné a nebo tyto klasické a mají 11ml 







Jak se Vám laky líbí? a které máte nejradši Vy?

12 komentářů:

  1. I've never tried this brand, but the colour is awesome! :)
    Have a nice day!

    Love,
    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. You should ! They have got really nice stuff thought! ;) thanks!

      Vymazat
  2. Tak tuhle značku jsem ještě neviděla a nevím jestli jsem ji vůbec někde viděla v prodeji.. Ale lak vypadá super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí kupuji ve Francii a zřejmě se prodává jen tam a možná i ve Španělsku. :)

      Vymazat
  3. Ta barva je skvělá! :) Já si nehty moc nelakuju, protože jakmile je nalakuji začnou se třepit a dokonce lámat.. divný, mělo by to být naopak :D a taky mě štve, že se mi laky hned loupou, musela bych používat podlak i něco navrch. :(

    Nicole Menette ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle vydrží opravdu delší dobu, ale záleží na kvalitě a stavu nehtů. Také mám často takové období..nedá se s tím nic dělat, bohužel. :(

      Vymazat
  4. Jéé, to je fakt super barva, nějakou takovou hledám. Jak vyjdou cenově?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do 30ti korun :) ale u nás se zřejmě neprodávají.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!