úterý 29. července 2014

Svět rtěnek - World of lipsticks

Krásné úterní ráno,

dnes tu mám pro vás jeden úžasný TAG, který je věnovaný ,,RTĚNKÁM" a dalším produktům na rty, které používám. Tento tag jsem viděla už na pár blozích a protože mě tohle téma moc baví vzhledem k tomu, že jsou rtěnky mojí nejoblíbenější částí make-upu celkově, tak jsem se rozhodla pro jeho sepsání.

Doufám, že se vám tento ,,tag" bude líbit a že mi v komentářích sdílíte vaše dojmy.

Přeji vám krásné úterý :)

1. Kolik rtěnek vlastníš ?

Napočítala jsem jich 30 + 11 lesků na rty, několik konturovacích tužek a spoustou malých testerů. Já
  používám docela často místo rtěnek konturovací tužky na rty, které zanechávají matný ,,finish" a drží
  mnohem déle, než některé ,,longlasting" rtěnky.


Na fotce můžete vidět: zleva lesky na rty a balzámy, zadní řada jsou rtěnky, vpravo ještě další lesky na rty a scrub, uprostřed jsou konturovací tužky a pouzdro na rtěnku do kabelky. 





Na recenzi těchto konturovací tužek se můžete podívat ZDE


2. Jaká byla tvoje úplně první rtěnka ?

První rtěnkou byla mrtvolně bílá rtěnka od Avonu s perletí, kterou jsem použila asi 2x a pak jsem ji na rty v
  v životě nedala. Můžete ji vidět i v mé sbírce, protože člověk nikdy neví, kdy se bude hodit.


3. Jaká je tvoje oblíbená značka rtěnek?

Momentálně ujíždím na Catrice rtěnkách, sice mám ve své sbírce jenom jednu, ale zkoušela jsem jich více
   a moc se mi líbí. Jinak bych si asi nevybrala, protože mám ráda i rtěnky od Rimmelu, Baolishi, Essence...

4. Jaká je tvá nejoblíbenější rtěnka a kterou nosíš nejraději?

Úplně nejoblíbenější je momentálně rtěnka od Catrice - Matt-erial girl (recenze ZDE), ale ráda teď také
  nosím rtěnku od NYC - Blue Rose ( recenze ZDE) nebo Essence - 09 Wear Berries a 08 Colour
  Crush (recenze ZDE).


Catrice - Matt-erial girl

Essence 

NYC - Blue Rose
5. Jaká konzistence rtěnek ti nejvíce vyhovuje?

Mám ráda sametové rtěnky od Rimmelu, jsou hydratační a polomatné. Nemusím rtěnky, které jsou
  extrémně hydratační a rozpíjejí se do stran a rtěnky, které zalézají do vrásek. Avšak vždycky záleží na
  stavu rtů, pokud je mám sušší, tak volím rtěnky hydratační, pokud jsou hydratované dobře, tak volím
  matnější varianty rtěnek, tedy sušší a to většinou v létě.

6. Jaký druh rtěnek nevyhledáváš?

Rtěnky s perletí a hodně světlé odstíny, ale ráda zkouším všechny druhy rtěnek.


7. Která rtěnka je u tebe nejnovější?

Není to přímo rtěnka, nýbrž lesk na rty. Je to krásná vínová barvička od Fashion Make•up. Určitě na ní
  můžete očekávat recenzi.


No, není přímo překrásná? Ve skutečnosti vypadá ještě mnohem lépe.


8. Kolik rtěnek máš aktuálně v kabelce?

Nosím pokaždé jen jednu neutrálku a to rtěnku od Essence - odstín 53 all about cupcake. Jinak záleží na
 tom, kterou rtěnku si v daný den vyberu, tu si normálně dávám i do kabelky na případnou aplikaci. Rtěnky
 od jisté doby nosím ve speciálním pouzdru, které můžete vidět na první fotce, protože se mi už několikrát stalo, že se mi rtěnka v kabelce otevřela a já jsem pak měla nejen zničenou rtěnku, ale i obarvené veškeré věci v kabelce.



9. Jak skladuješ své rtěnky?

Udělala jsem si takový pořadač z drátků, ale raději  bych měla rtěnky někde v chladu a stínu, protože jsem
  v podkroví a v tomhle horku se mi rtěnky rosí a roztékají, což je katastrofa.


10. Jakou rtěnku si plánuješ pořídit?

Hrozně mě lákaji rtěnky od NYXu a Chichi, vždycky když je vidím na facebooku vyfocené, tak se mi je  
  chce ihned koupit, ale zatím jsem se k tomu nedokopala. Určitě si chci ale pořídit více matných odstínů a
  nějaké nude. Jednou konkrétní rtěnkou je Matte lipstick od NYXu v odstínu Merlot, která je naprosto
  boží.

11. Nakupuješ si odlišné nebo podobné odstíny? jaké odstíny preferuješ?

Záleží na období a náladě, ale celkově mám nejradši malinové, ostružinové a starorůžové odstíny. Ráda
  ale nosím i červenou, kterou jsem si oblíbila až teď, fialové odstíny a poslední budou asi nude a hnědé.
  Teď v létě mě lákají korálové odstíny, oranžová, lososová atd. Mám jen jednu rtěnku v tomto odstínu a  
  proto plánuji koupi ještě nějaké další.


12. Mění se tvá rtěnková paleta spíše podle ročního období nebo podle příležitostí?

 Obojí, večer si třeba troufnu na hodně výrazné rty stejně tak, jako v zimě. Namysli mám například tmavě
   vínovou, temně červenou atd. V létě a ve dne mám radši méně výrazné rty, ale někomu může připadat, že
   jsou to pořád výrazné barvy. Nude odstíny používám asi nejméně, ale mám je také moc ráda.

13. Ladíš rtěnku s make-upem, lakem na nehty nebo outfitem?

 Ano, ladím. Když si beru nějaké oblečení, kde se vyskytuje červená barva, tak sahám právě po červené a
  ladím i s lakem na nehty. Růžové odstíny se většinou hodí ke všemu a hnědé nosím hodně v zimě s různými
  svetry v zemitých barvách.

Vivo - odstín Spiced cinnamon


14. Používáš rtěnky denně nebo jen příležitostně?

Denně, ať už jen lehoučkou růžovou, lesk či výraznou.

15. Jakou rtěnku používáš minimálně?

Tu mrtvolnou bílou od Avonu, jednu rtěnku od Vivo - Barely There, protože zalézá do vrásek a je na mě
  moc světlá.

16. Kolik jsi nejvíce utratila za rtěnku?

 Vůbec si nepamatuji ceny rtěnek, ale řekla bych, že asi max 200Kč

17. Existuje rtěnka, kterou jsi si koupila dvakrát?

Ne nestalo, ale pokud mi některá z mých oblíbených někdy dojde, tak si jí určitě pořídím znovu.

18. Nejbláznivější rtěnka?

Je to tahle zelená se třpytkami.


Jak se Vám ,,tag" líbil? také milujete rtěnky tak, jako já? ráda se podívám i na Váš tag, pokud mi dáte odkaz do komentářů.

18 komentářů:

  1. Moc krásný TAG. Já se se svým množstvím produktů na rty můžu jít rovnou zahrabat!! :DDDD

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. já a moje dvě rtěnky a dva balzámy se jdeme zahrabat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na ně holt dost náročná no :)))

      Vymazat
  3. Wow, to je teda sbírka.. Snad bych někdy mohla nafotit i tu svou, ale zatím se tomu vyhýbám, bude to časově dost náročné (hlavně je vyfotit na rtech). :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už jsem měla některé nafocené, tak to šlo :) díky za komentář ;)

      Vymazat
  4. tak ty ich máš teda naozaj požehnane! :).
    a tá zelená je masaker!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta zelená je trošku crazy, to máš pravdu :)

      Vymazat
  5. Tak to je pořádná sbírka! Vínový lesk na rty je perfektní :))

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká sbírka :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/07/my-favorite-shower-gels-for-summer.html

    OdpovědětVymazat
  7. Perleťové rtěnky taky nemusím, mám je spojené spíš se starší generací :D Ta vínová rtěnka od Fashion makeup je luxusní <3

    OdpovědětVymazat
  8. Super tag! Já mám strašně ráda rtěnky od Essence, protože jsou levné, takže mi nezničí peněženku a navíc co se kvality týče jsem spokojená. A ta zelená je pěkně crazy teda:D

    Christine G ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Taky je mám moc ráda, nejsou vůbec špatné :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!