úterý 12. srpna 2014

Clip-in vlasy a tipy na účesy

Hezké dopoledne, 

dnes tu mám pro vás dlouho slibovaný článek nebo spíše recenzi na clip-in vlasy, které používám zhruba 3 měsíce. Tyto vlasy jsem si objednala na e-hopu www.top-vlasy.eu, který mohu opravdu doporučit, protože vše proběhlo v pořádku a s vlásky velmi spokojená. Já mám přímo tyto, nebo-li ,,černočerné clip in DeLuxe XXL vlasy" 60 cm, které stojí 2.190 Kč - 100Kč sleva, tudíž mne stály 2090.- Kč. 

Po objednání vlásků mne kontaktovala velmi příjemná paní, která mi poděkovala za nákup a slíbila mi, že vlásky budou velmi husté a kvalitní, což mohu potvrdit. Poštou mi přišlo 10 různě širokých vlasových pásů, moc hezky zabalených v průhledném obalu. 

Obsah sady: (počet pásů x jejich šíře v cm)
2 x 20cm
4 x 15cm
4 x 4cm
Takto vypadá nejširší pás se třemi sponkami, které ve vlasech nejsou vůbec vidět a pokud vlasy dobře přicvaknu, tak je na hlavě vůbec necítím.


Možná nevidíte moc velký rozdíl ,,Před nasazením clip - in vlasů " a ,,Po nasazení " , ale rozdíl je hlavně v hustotě a protože mám vlasy celkem dost dlouhé, tak je prodloužení opravdu minimální. Ještě bych chtěla zmínit, že nemám nasazené všechny pásy, zbývaly jen ty jednosponkové, které jsem už neměla kam dát. 


Ta hustota je opravdu znát a je vidět na první pohled, avšak nikdo zatím nepoznal, že nosím clip-in vlasy, protože sponky nejsou vůbec vidět a navíc mi odstín černé perfektně sedí. 



A teď už jen pár účesů, které se mi povedlo vytvořit dle různých tutoriálů na youtube. Hodně mě inspirovala skvělá Abby, která má svůj blog i youtube kanál www.twistmepretty.com, také naše česká youtuberka www.petralovelyhair.cz nebo další zahraniční Luxy Hair,Cute Girls Hairstyles a Lilith Moon

Účes alá Serena z Gossip Girl s použitím Clip-in sady vlasů.


Tenhle drdol na straně jsem si moc oblíbila hlavně proto, že je jednoduchý a vypadá opravdu originálně. S clip- in vlasy by byl určitě větší, což jsem v tomhle případě ani nechtěla. 


Francouzský cop opět bez clip in vlasů, s nimi by cop vypadal určitě lépe a výrazněji, ale i tak to není vůbec špatné, že? Příště vám určitě ukáži fotku za použití clip in vlasů i u tohoto copu.



Rybí cop bez clip in vlasů vypadá opravdu chudě, ale je možné povytáhnout pramínky vlasů a vytvořit tak objemnější cop, což dělám velmi často, pokud zrovna nemám clip in vlasy.


Tenhle drdol nosím velmi ráda, je jednoduchý a vypadá originálně.


Účes alá Sandy z Pomády. 


Na poslední fotce můžete vidět, že jsou clip-in vlasy stejné, jako moje a určitě by nikdo nepoznal, že je mám  na fotce nasazené, protože vypadají přirozeně. 



Používáte clip - in vlasy? který z účesů se Vám líbí nejvíce? 

21 komentářů:

  1. já bych chtěla clip in vlasy moc, ale mám smůlu.. moje vlasy jsou totiž kudrnaté a ještě jsem nenašla clip in vlasy kudrnaté, které by odpovídaly mým vlasům..
    ale u tebe to není vůbec poznat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi líto. Možná jedině vyžehlit?

      Vymazat
    2. Ja mam kupene kucerave z ebay.co.uk ...tiez mam moje kucerave ale nosim aj rovne clipy moje si potom zehlim alebo som si kulmovala clipy..ale potom som na ebay nasla kucerave su ludske kvalitne mam uz 4 roky clipy pretoze mi moje mooooc vypadali bez clipov nemozem ani na krok

      Vymazat
    3. Fakt? já už je tedy moc nenosím, protože mám momentálně světlejší vlasy a ta černá je holt dost vidět, ale když jsem měla černé, tak jsem je taky moc nenosila. Mě to dost cuchají vlasy a protože je mám dost jemné, tak jsou klipy vidět a moc mě nebaví ta úprava, ale když už si je dám, tak vypadají super, to se musí nechat. :)

      Vymazat
  2. Vypadá to fakt dobře. Já nad tím uvažuji, ale zatím se mi nechtělo do nich investovat a myslím, že kupovat levné nemá cenu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jedny levné mám a jsou hrozné. Určitě se do nich vyplatí investovat.

      Vymazat
  3. Clip-in vlasy nepoužívám, ale moc se mi líbí drdol na straně.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Hello! I could have sworn I've been to this blog before but after browsing through some of the post I realized
    it's new to me. Anyhow, I'm definitely happy I found it and I'll be book-marking and checking back frequently!


    Also visit my web page option binaire

    OdpovědětVymazat
  5. Clip-in nepoužívám, vlasy mám husté dost, jen se těším, až mi ještě vyrostou víc a budu je mít pěkně dlouhé jako ty :). Vůbec to nejde poznat, že clip-in máš. Nejvíc se mi líbí úplně ten první cop inspirovaný z Gossip girl :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. mňa dostal ten prvý!!! inak práve sa mi páči, že na tebe tie vlásky vyzerajú veľmi prirordzene, keď som si ja dala clipy, na jednej strane sa mi páčil ten objem, na druhej mi pripradalo, že ho je na mňa asi aj moc..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, máš pravdu, vlásky mi opravdu sedly. Záleží na hustotě vlasů, zkus menší hustotu, já je mám dokonce ještě dohuštěné :)

      Vymazat
  7. Vypadá to skvěle, vytvořila sis krásné účesy, já si s vlasy taky ráda vyhraju, ale ty klip in jsou pro mě docela drahá sranda, takže se musím spokojit se svými, a to jsem si své sáhodlouhé vlasy minulé léto ostříhala na mikádo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! jsou drahé, to je pravda, ale já je využívám opravdu často, takže se mi investice do vlásku vyplatila a jsem s nimi spokojená. Taky bych chtěla mikádo, ale jen na chviličku :)) pak zase dlouhé

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá to dobře, hlavně ten drdol se mi líbí:-)

    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. děkuji moc za komentář na mém blogu.
    Jinak já mám vlasů málo, takže by se mi taky nějaké hodily - kámoška o nich mluvila, ale bojím se, že mám těch svých tak málo, že bych ty sponky pod ně neschovala :-(. Asi bych si to nejdřív potřebovala vyzkoušet, abych věděla, zda do toho investovat. Každopádně tobě ty vlasy seděj perfektně a nejvíc se mi líbí ta poslední fotka ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, seděj mi, to máš pravdu, ale vlasy musím tupírovat, protože je mám hodně jemné, takže by mi sponky jinak taky byly vidět.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!