pátek 15. srpna 2014

I bought ...I want...I wish...

Od začátku letošního roku jsem už pár ,,wish listů" vytvářela, můžete se na ně podívat třeba zde a zde. Tento wish list list je vlastně spíše ,,I have bought list" nebo-li ,,již pořízeno", ale pár věcí ještě stále nemám. Letos ujíždím na bílé a modré barvě, líbí se mi hodně výrazné náušnice a náhrdelníky, matné rtěnky, neonové nehty, crop topy a high waisted kalhoty či šortky. Taky často lovím na votoči, protože se tam dají sehnat opravdu bezvadné kousky za pár korun. Pokud neznáte, tak se koukněte na www.votocvohoz.cz 

Summer needs

Summer needs by beautypusinka featuring white pants

Hodně věcí jsem pořídila z letošních výprodejů, např. z F&F mám bledě modré a béžové kalhoty, černý overal, dvoje lodičky a květované tenisky za pár korun. Pár kousků mám z Terranovy, kde jsem si ve slevách koupila crop trička, neonová tílka, fialové potrhané kalhoty a modré body. Letos jsem uskutečnila svoji první objednávku na eshopu www.choies.com, kde jsem si objednala modré capri kalhoty, neoprenové zip plavky, červené šaty, oranžový overal a krajkový top, bohužel mi nepřišly bílé šaty, které mám zaplacené, takže uvidím, jak na to eshop bude reagovat. Doplňky jsem si víceméně všechny pořídila na Ebay také za pár korun. 


Jak sami vidíte, tak barvy letošního léta v mém šatníku zabírají hlavně bílá a modrá. Doplňky zlaté a barevné. Boty vysoké a pohodlné. Chybí mi ještě pár kousků a navíc už se blíží konec léta! Mám teď ale nakupovací stopku, protože jsem si toho v poslední době koupila opravdu dost.

Jak se Vám líbí můj ,,I have bought list" ? a co Vaše letošní barvy? která je Vaše oblíbená? 

20 komentářů:

  1. na ty neoprenové zip plavky jsem taky koukala ale jsem hrozne nerozhodná jsis nima spokojená ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív jsem se bála, že mi nebudou sedět, ale po vyzkoušení jsem se do nich úplně zamilovala. Pevně mi drží prsa a dělají krásnou postavu, navíc ta modrá je božská. A vršek drží bez ramínek, což je strašně super. Takže ano, jsem :)

      Vymazat
  2. Nejvíce se mi líbí ty bílé šaty a světle modrý crop top:-) A ty černé boty na vysokém podpadku také vypadají skvěle:-)

    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsou zrovna tři věci, které ještě nemám :) snad brzy :) ale mám tu stopku

      Vymazat
  3. Ten náhrdelník je krásnej :) Moje nej barva na léto je bílá, modrá, růžová :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dneska mi přišel a je opravdu krásnej! růžovou taky občas vytáhnu, hlavně se mi líbí taková ta neonová :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné věci!! Letošní léto u mě vítězí převážně modrá nebo tyrkysová a taky jsem si v poslední době docela oblíbila červenou. Červeno - bíle šortky se tím pádem staly u mě přes léto kouskem oblečení číslo 1!! :D
    Mimochodem tagla jsem tě u mě na blogu, budu ráda když se koukneš a ještě víc, když se tag rozhodneš napsat taky, už se moc těším na tvé odpovědi! ;) http://www.meow005.blogspot.cz/2014/08/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ty šortky musejí vypadat moc hezky! červenou moc ve svém šatníku nemám, ale teď mi přišly jedny červené šaty z choies, takže je letos snad ještě vytáhnu. Moc díky za tag, určitě se kouknu.

      Vymazat
  5. Nominovala jsem tě na TAG Liebster award, tak mrkni tady - http://anettelsworld.blogspot.cz/2014/08/liebster-award-tag.html :)

    OdpovědětVymazat
  6. Neoprenové plavky si nutně potřebuju pořídit, tento střih a ještě tak dvoje by se zešly haha :D Ale to bych musela asi vyhrát v loterii :D Super článek! Náhrdelník také! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! plavky jsou vážně bezvadný, taky si asi pořídím ještě jedny :D a tu loterii bych ale musela vyhrát taky :D

      Vymazat
  7. Oooo, ten náhrdelník je nádherný! Máš úžasný blog :))))
    Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  8. Skvelý výber! Bielo-modrá kombinácia na leto je moja obľúbená a takisto som maniak do šiat, tiež som si ich pár z ebay objednala :) Zatiaľ márne hľadám biele nohavice, ktoré by mi sadli, určite sa mrknem aj do F&F, júú a ten náhrdelník ❤ ❤ ❤ ...
    Missy z LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! určitě tam koukni mají tam hezké kalhoty. :)

      Vymazat
  9. ja hlavne dúfam, že nám ukážeš všetky veci aj na sebe!!!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :) zrovna koukni na nový článek, kde jsem sdílela fialový top z Choies.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!