čtvrtek 28. srpna 2014

L´ete 2014 ..summer...sur la plage en France

Krásný večer, 

dnešní fotočlánek tvořím v rychlosti ještě ve Francii, kde jsem už druhý týden. Počasí tady není nijak moc úžasné, takže se nemusíte vůbec trápit tím, že v ČR máme skoro už podzim. Teprve až dnešním dnem začalo být hezky a já se zrovna vracím domů, smůla. Dnes jsem vyfotila v rychlosti neonový lak od Fashion make up, který teď v létě používám nejvíce, krásné neoprenové laky z Choies ( dneska jsem ale koukala, že se začínají párat, takže ta kvalita stojí opravdu za prd ) a moje opálená kůže, saláty, kterých si tu užívám opravdu vydatně. Už dlouhou dobu tady taky ujíždím na BIO hořké čokoládě od Ethiquable a na cereáliích od této značky, které jsou opravdu božské. Bohužel si myslím, že tyto produkty u nás nejsou k sehnání. Dneska jsme také vyzkoušeli sushi ze SUPER U a nebylo vůbec špatné. Taky jsem poprvé ochutnala plantážový banán, který mi ale vůbec nechutnal, asi jsem od něj čekala moc a jako klasický banán rozhodně nechutná. V týdnu jsem zkoušela recept s olivami, sýrem Feta a paprikami, o recept se s vámi určitě podělím příště. Nakonec jen oblíbený outfit - šortky z F&F, tričko z Terranovy a praktická malá kabelka přes rameno.  









A jak jste si léto užili Vy?

xoxo BP! 

12 komentářů:

  1. Ahoj,

    pozývam Ťa ku mne na blog , kde práve prebieha GA o pekné ceny- kozmetika+šperk:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovědětVymazat
  2. mnam to sushi si mi chute urobila :)

    Pozyvam na koncoletnu prirodnu Skin in Blossom giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Lovely bikini.

    ♡ Would be so happy to see you up on hug-you.com ♡

    OdpovědětVymazat
  4. Kabelka s mašličkou je krásná a jsi nádherně opálená, ty plavky nádherně vyniknout a mint barvička se mi fakt líbí. Plantážový banán jsem zahlídla v Globusu, tak jsem se divila, jak je obrovskej :D Úplně na mě volá to sushi i čokolády
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Veru! je, tak to jsem nevěděla, že je k sehnání i u nás, každopádně se ho stejnak už kupovat nehodlám.

      Vymazat
  5. Tak ak je z čokolády a feta syru takáto dokonalá postava, idem do nich!;-) Vtipné banány a krásny lak! (a kabelka a plavky a náhrdelník...♥ ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!