neděle 24. srpna 2014

Objednávka z choies.com - Order from choies.com

Krásné nedělní ráno,

dnešní článek je věnovaný poměrně známému e-shopu CHOIES, kde jsem si objednala nějaké oblečení, které jsem už dlouhou dobu chtěla. Stránky e-shopu jsou přehledné a moc hezky zpracované. Jsou však vedené bohužel jen ve čtyřech jazycích, takže pokud neumíte alespoň anglicky tak chápu, že se vám z e-shopu bude hůře objednávat. Já jsem nejdříve začala ,,Wish listem" a poté jsem si teprve oblečení objednala. Kousků mám celkem šest z toho jeden mi nepřišel a to bílé šaty, které mi ale vzápětí zaslali. Na fotkách můžete vidět, že balíček přišel pěkně zabalený a každá věc má svůj vlastní obal. Hned z počátku dostanete nějaké body, takže máte na první objednávku slevu. Poštovné jsem si vybrala zdarma, můžete si ale zvolit i rychlejší zásilku, avšak tu si musíte zaplatit. 



Po rozbalení všech balíčků jsem byla celkem spokojená. Nejvíce jsem nadšená z modrých kapri kalhot, které mi perfektně sedí, ale bohužel se mi utrhl již při prvním použití knoflík, takže jsem ho jen přišila a vše je zase v pořádku. Materiál je moc příjemný a sedí mi opravdu skvěle. Bohužel zatím nemám žádnou fotku kalhot, ale určitě s nimi nějaký outfit brzy nafotím.


Nejméně se mi líbí červené šaty, které mě opravdu zklamaly kvalitou materiálu a na fotce tedy vypadají mnohem lépe. Šaty vypadají spíše jako delší tričko s cosi zvláštním na zádech. No, zatím jsem jim nepřišla na chuť, ale uvidím co se s nimi bude dát dělat. Fotku šatů také ještě nemám. 


Tento oranžový overálek je opravdu roztomilý a vypadá moc hezky. Jen jsem opět trošku zklamaná z materiálu. Myslela jsem si, že to bude trošku silnější látka, ale je to spíš volnější materiál vhodný na léto, což vlastně není vůbec mínus. Moc se mi líbí zdobený límec a oranžová barva vypadá nevšedně, takže jsem vlastně s overalem spokojená. Fotka je z trhů ve Francii, kde jsme kupovali dárek pro rodiče. Boty jsou z F&F.


Najdete zde - Buy it here
Krajkový top je super na léto, protože je průhledný a dají se pod něj nosit třeba jen plavky nebo tílko. Top se mi moc líbí, odpovídá fotce a navíc fialovou barvu mám moc ráda, takže jsem s tímto kouskem velice spokojená. Bílé kapri kalhoty mám z F&F, brýle z Rings & Things, náramek Ebay.
Koupíte zde - Buy it here

Neoprenové bikini jsou teď velkým módním hitem a tak i já jsem je musela vyzkoušet a nelituji toho. Jsou opravdu skvělé a dobře mi padnou. Navíc perfektní přilnou na tělo a nejsou ani potřeba ramínka na vrchní díl a protože často surfujeme, tak tyhle plavky využívám velice často. Plánuji koupi ještě dalších, ale v oranžové barvě. Hrozně moc se mi líbí detail zipu na vrchním dílu a navíc je to i praktické. 



Plavky můžete koupit zde - Buy it here
Ještě tedy čekám na bílé šaty, které by mi měly přijít už brzy a už se jich nemohu dočkat. Doufám, že se vám recenze na tento e-shop líbila a dejte mi vědět, co jste si letos z internetu objednali vy. 

Mějte hezkou neděli !

20 komentářů:

  1. plavky su super !!! farba a aj ti sedia a este aj overal je krasny taky letny , len skoda ze unas na Slovensku neni leto uz cele leto :D ... hmm

    Beauty Bubble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, tady ve Francie je už taky chladno. Jsem překvapená, loni touhle dobou bylo opravdu krásně až do října.

      Vymazat
  2. Choies miluju :)

    Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný věci ti přišly :))) Na mém blogu probíhá soutěž o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si z internetu ještě žádné oblečení neobjednala, zatím jsem měla strach, že by mi něco nesedělo, ale všude vidím, jak si každý pořizuje krásné oblečení, tak se už taky musím na nějaký e-shop zase podívat :). Ty plavky jsou krásný
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. na eshop CHOIES jsem moc kladných recenzí nečetla, tohle je asi jedna z prvních. Sama jsem nic od nich neobjednávala, takže nemůžu soudit, nicméně overal vypadá skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  6. mne sa vždy páči, keď majú niečo od nich blogerky, zatiaľ som nejak nečítala na tento eshop recenzie, ale som prekvapená, že tie materiály sú nič moc..:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě také :) některé jsou oka a některé jsou hrozné, záleží na každém určitém kousku oblečení.

      Vymazat
  7. Choies mám veľmi rada :) Skvelý nákup!

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  8. Choies mám veľmi rada :) Skvelý nákup!

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,už delší dobu se chystám tam nakoupit pár věcí. Chtěla bych se zeptat jak je to případě že nesednou :) ? Dají se bez problému vrátit nebo se nedá nic dělat
    Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no, já teda ani nevím, protože mně sedlo naštěstí všechno, takže jsem nic vracet nemusela. Každopádně jsou moc vstřícní, takže hádám, že se to dá určitě vyměnit, ale nevím, jak to tam pak řeší s poštovným, ale pokud umíš anglicky, tak se může pozeptat přímo jich nebo to najdeš na stránkách Choies. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!