pondělí 11. srpna 2014

Překvápko z DM drogerie - Alnatura výhra

Krásný den,

na webových stránkách DM drogérie jsem se zúčastnila soutěže o produkty Alnatura, které se běžně prodávají v DM drogérii. Absolutně jsem na tuto soutěž zapomněla a minulý týden mi domů přišla velká krabice a já jsem ji s obrovským překvapením otevřela a byla jsem velmi nadšená! Krabice byla plná produktů značky Alnatura, kterou mám moc ráda.

Sama si velmi často tyto produkty kupuji, většinou čokoládu, sušené ovoce, kokosové tyčinky nebo cereálie, ale přijdou mi mnohdy předražené. Jsou to ale produkty velmi kvalitní a v BIO kvalitě. Pro mě jsou ,,BIO" jen rajčata a okurky z naší zahrady, protože vím, že nejsou chemicky ošetřené a není v nich nic, co by mi mohlo ublížit, teda pokud to nebylo už v tom semínku...oupss! Každopádně mám ráda všechno, co je zdravé, ujíždím na bio produktech, zdravějších alternativách všeho a moje tělo mi to hezky vrátilo a vrací zpátky. Od minulého roku jsem shodila pár kilo, které jsem nabrala po ročním pobytu ve Velké Británii. Stačilo omezit sladké, protože zbytek jsem zvládala poměrně dobře. No, ale o tom článek zase někdy jindy.

Co bylo v krabici?






 Alnatura ovocné malinové želé - mamce bonbony chutnaly, mě moc ne, protože já tenhle typ želé moc nemusím, každopádně bonbony nebyly špatné.



Alnatura banánové plátky - byly opravdu výborné, mně moc chutnaly a použila jsem je do ovocného koláče na vyložení dortové formy. Recept najdete ZDE. Samotné mi také moc chutnaly, plátky jsou namáčené v medu, takže jsou sladší a velmi křupavé.



 Alnatura špaldové krekry - výborné jsou s Lučinou či Žervé sýrem. Je to skvělá svačinka a určitě si je koupím znovu. Chuť je opravdu zvláštní, nečekejte slané či kořeněné TUC sušenky, vypadají stejně, ale chutnají úplně jinak. Výborné jsou i v polévce, recept ZDE. Vyzkoušejte je a uvidíte sami, mně chutnají :).



Alnatura amarantová tyčinka - - můžu říct, že jsem absolutně nečekala, co v té sušence bude nebo spíš jsem ani netušila, co vlastně ,,Amarant" je. Když jsem otevřela obal, tak jsem si říkala, že sušenka nevypadá nijak zvláštně a že to bude asi něco jako zdravější varianta tatranky s kuličkama nebo tak něco, ba ne. Přišlo mi to jako kuskus v čokoládě, ale lepší. Určitě vyzkoušejte, dokonce se prodává sypaný Amarant, takže bude určitě dobrý i na nějaké snídaňové kaše.

Co jsem zjistila o Amarantu? - že jsou semínka amarantu opravdu výjimečná, díky vysokému obsahu bílkovin, vlákniny a železa. Je prý vhodnou potravinou pro vegany a vegetariány, protože rostlinné zdroje obvykle neobsahují bílkoviny, ale amarant a qinoa jsou výjimkou. Amarant také neobsahuje lepek a je přínosný pro osoby trpící vysokým tlakem či kardiovaskulárními chorobami. Také prý zvyšuje imunitu a snižuje hladinu cholesterolu v krvi. Více info o amarantu si můžete přečíst zde.



Alnatura máslové sušenky - chutnají klasicky, nepostřehla jsem v nich nějaký zvláštní rozdíl od jiných máslových sušenek, ale určitě jsou o něco zdravější, než nějaké obyč. Tyhle jsem použila opět na ovocný dort, na který jsem dávala odkaz výše.


Alnatura vanilkový pudink - byl opravdu výborný, v prášku byl dokonce vidět vanilkový lusk. Nemám mu co vytknout.



A tady něco málo z knížky plné receptů od Alnatury.





12 komentářů:

  1. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wished to say that I've truly loved browsing your weblog posts.
    In any case I'll be subscribing on your feed and I hope you
    write once more soon!

    Here is my page ... executive jet

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé tak to ti moc závidím :) Taky jsem soutěžila a štěstí se na mě bohužel neusmálo :( A to jsem si tak přála vyhrát páč Alnaturu jsem si naprosto oblíbila.

    OdpovědětVymazat
  3. Tu výhru závidím, taky jsem se účastnila:-)

    http://coffeewaterfall.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Fíha tolko zaujimavosti! :) Ja som o tej suťaži ani nevedela ale vdaka tebe už viem :)

    pokiaľ si sa nezapojila pozývam ťa na letnu giveaway o šaty http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tak to jsi měla štěstí :). Takový balík by mi taky udělal radost
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po dlouhé době a jsem moc ráda, všechno bylo super!

      Vymazat
  6. Tak to bych taky chtěla vyhrát - takového zdraví v jedné krabičce ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, máš pravdu :) a vše bylo moc dobré :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!