úterý 5. srpna 2014

VIVO lipstics

Krásný den, 

dneska opět rtěnková recenze a opravdu můžu říct, že je název blogu výstižný vzhledem k tomu, že nejvíce recenzuji právě rtěnky nebo laky na nehty. Tyhle krásky od značky VIVO v odstínu Spiced cinnamon, Nougat a Barely There jsou celkem povedené a i když těmto odstínům neholduji, tak po nich také občas sáhnu a není se čemu divit, protože jak můžete vidět na fotkách, tak odstíny nevypadají vůbec špatně. 




Rtěnky jsou středně pigmentované, výdrž nic moc, ale za to jsou hydratační a na rtech o nich vůbec nevím. Nejvíce se mi líbí odstín Spiced cinnamon, jehož barva sedí k názvu, tudíž bych ji přirovnala ke světlejší skořici a taky krásně voní, ale někomu to může vonět plasticky. Před nanesením rtěnky jsem použila konturovací tužku od Essence v odstínu 03 Hot Chocolate. Rtěnky mě stály cca 60 Kč / jedna a kupovala jsem je v Anglii. Další dva odstíny a to Barely There a Nougat. První zmíněnou nosím opravdu minimálně, je to odstín nude, ale jde do růžova. Je hodně hydratační, slévá se do čárek a navíc na mých rtech vypadá mrtvolně. Naopak Nougat je krásný nude odstín, řekla bych, že méně hydratační než Barely There, ale zato se neslévá do čárek, má delší výdrž a navíc mi vůbec nevysušuje rty. Rtěnky se dají vrstvit, takže více vrstev, vypadá lépe.

Spiced Cinnamon









Tady můžete vidět odstín Nougat, což je pro mne dobře sedící odstín Nude. Naopak někomu může sedět právě odstín Barely There, ale protože já mám rty tmavší, tak na mě ty světlé odstíny vypadají strašně. 


A poslední je Barely There odstín. Možná na fotkách není vidět rozdíl mezi odstínem předchozím a tímto, ale věřte mi, že Barely There je více do růžova a světlejší, kdežto Nougat je tělový odstín a jde do hněda. 


8 komentářů:

  1. Jý bych si asi vybrala úplně stejné odstíny, moc se mi všechny líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten odstín Beraly there se mi líbí nejvíc:-) Zvu tě na novou Giveaway na mém blogu passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, je hezký, ale mně právě nesedí. ;)

      Vymazat
  3. Ahoj zvu tě k nám na blog kde právě teď probíhá GIVEAWAY
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, ty vypadají krásně.. Hlavně ta první a třetí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!