středa 20. srpna 2014

Waking up in France ...Random

Krásné dopoledne opět z Francie,

dnešní fotočlánek bude opravdu rychlý, protože zde nemám moc času na ,,pořádné" blogování. Počasí je tu opravdu krásné, takhle opálená jsem snad ještě nikdy nebyla. Do Francie jsem jela opět autobusem přes StudentAgency, jelikož jsem nemohla sehnat levnější letenku přesně na den, kdy jsem do Francie potřebovala jet. Cesta byla opravdu dlouhá, ale dalo se to. V Paříži jsem alespoň navštívila most lásky, kde máme s přítelem zamknutý zámeček, ale bohužel se mi ho nepodařilo najít, tak snad příště a cestou jsem objevila KIKO, kam se určitě brzy zajdu podívat.


V týdnu jsme sháněli nějaké dárky a zavítali jsme do tohoto obchůdku, kde mají spoustu skvělých vín, likérů a kořalek. Koupili jsme si tam likér s pomerančem a kávou a je opravu výborný a má grády! Taky tam měli různé druhy hořčic, které poslouží jako skvělý suvenýr z Francie.


Letos si naplno užívám salátů a lehkých jídel za což jsem velmi ráda a navíc mi tato jídla hrozně moc chutnají. Sýr Feta, koření a zelenina nebo salát s uzeným lososem jsou opravdu výborné. Na druhé fotce můžete vidět španělskou ,,Paellu" s mořskými plody, která byla také moc dobrá.



Konečně mi přišel zlatý řetízek z Ebay, který jste mohli vidět v mém ,,I bought listu", jenž jsem sdílela v minulém článku. Je opravdu nádherný, stál pár korun a jsem z něj opravdu moc nadšená. Koupeno u tohoto prodejce ZDE za 69 Kč


Objednaný jsem měla i tento náramek, který se mi také moc líbí a vypadá hezky na opálené kůži. Náramek můžete vidět i na fotce z pláže úplně dole. Koupeno ZDE za 20.68 Kč


Moje první objednávka z choies.com konečně dorazila! Bohužel v ní chyběly jedny šaty, které bych už prý měla mít doma, ale zatím mi mamka o žádném balíčku nic neřekla. Nejvíce jsem nadšená z kalhot, fialového topu a plavek, zbytek je takový nemastný neslaný. Nejvíce mě ale zklamaly červené šaty, které mi přijdou špatně ušité a že vypadají jinak, než na obrázku. Hlavně materiál je nic moc. Choies objednávce budu určitě věnovat více času později a určitě vám ukážu i nějaké outfity s věcmi, které jsem si z eshopu objednala.


Na této fotce mám fialový top právě z choies eshopu. Je moc hezký a určitě se skvěle hodí k různým letním outfitům. Můžete se na něj podívat zde. Brýle jsem vyhrála v GA a jsou z Rings & Things, řetízek s motorkou mám z Primarku, náramek z Ebay a krémové kalhoty z letošních slev v F&F, clip in vlasy z www.top-vlasy.eu


Dnes už se těším na další díl Pretty little liars a na focení na pláži,sluníčko, surfování a dobré jídlo! Mějte krásnou středu!

Vaše Beauty Pusinka 

13 komentářů:

  1. Na poslední fotce Ti to moc sluší :). Ten salátek bych si dala taky. Krásný je i náramek
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé ty se máš, že jsi ve Francii:-) Pořádně si to tam užij! Já jsem teď v Chorvatsku a také si většinou dávám saláty:-) Jsou nejlepší:-))
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! v Chorvatsku to musí být určitě taky super! a se saláty souhlasím!

      Vymazat
  4. Tyhle články mám hrozně ráda, "podívám" se na místa, kam se třeba nikdy nedostanu. Klidně bych uvítala více fotek :-) Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) beru tě za slovo a příště určitě přidám více fotek :)

      Vymazat
  5. aký krásny random! :).
    inak, ten náhrdelník od Choies je nádherný!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný random! Francie je super a tvůj náhrdelník také! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!