úterý 2. září 2014

DIY barvy na sklo - DIY window colours

Krásný úterní večer, 

dnešní malé DIY bylo opravdu velmi spontánní a vymyšlené za malou chviličku. Potřebovala jsem totiž vyplnit jedno prázdné místo mezi toaletním stolkem a skříňkou. Je to taková nudle a navíc je tam zásuvka na varnou konvici, tudíž jsem musela vymyslet, jak ji tam pak umístit. Napadlo mě, že bych mohla využít barvy na sklo a vytvořit mozaiku, kterou už mám na oknech a stolečku. Vzala jsem tedy kousek skla, pomalovala ho barvami přesně podle mozaiky, kterou mám na stole a i stejnými barvami. Potom mě napadlo, že bych mohla vydesignovat i místo, kde bude stát konvice a tak jsem tam napsala text ,,Tea" nebo-li čaj, protože ten piji nejčastěji a okolo jsem to jen vyžížalkovala. Poté jsem ke skříňce přišroubovala poličku na konvici, kterou jsem také pomalovala ve stejném duchu, jako čtvereček s čajem. Myslím si, že celkový výsledek se mi velmi povedl a sklidila jsem za něj již několik uznání, tudíž to určitě nebyl špatný nápad, spíše velmi originální, co myslíte? 

Place for your tea pot ;) 













8 komentářů:

  1. Tak to se Ti vážně povedlo :) Krásně sis to vylepšila
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ten TEA nápis se mi líbí a je to fajn nápad, akorát ta mozaika je podle mě už moc přeplácaná, líbilo by se mi to celé víc v tom zemitém duchu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Já jsem tam tu mozaiku udělala schválně, protože se mi právě ladí s mozaikou, kterou mám na oknech a stolečcích.

      Vymazat
  3. Veľmi pekný nápad. Si veľmi šikovná :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!