neděle 28. září 2014

In purple way

Krásný večer, 

po dlouhé době tu mám pro vás recenzi na dva laky na nehty ve fialových barvách. Jedná se o Rimmel London 60 seconds - 605 Purple Reign a NYC - 247 Prince Street. Obě dvě barvičky jsou opravdu krásné a ráda je nosím právě teď na podzim. Bohužel mi lak od NYC už pěkně ztuhnul, takže to byla má poslední aplikace. Lak se už tak divně táhnul a pruhoval, takže na fotkách nevypadá moc dobře. Odstín Prince Street od NYC je studenější a tmavší než odstín od Rimmelu. Mně osobně se právě líbí více ten NYC odstín, ale Rimmel má oproti němu lepší vlastnosti, protože rychle schne a velmi dobře se aplikuje. Dáno je to opravdu jen tím, že je lak od NYC starý, takže se s ním pracuje samozřejmě hůře. Navíc mám momentálně dost zničené nehty a kůžičku kolem, takže žádná sláva. 







Která varianta fialové se Vám líbí více? Studená fialová od NYC nebo teplá od Rimmelu? 

16 komentářů:

  1. Na ten Rimmel mám ještě zálusk, zatím mám růžový a mint a ten fialový se mi taky moc líbí :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. Ten od Rimellu mi pripadá krajší.Tiež mám fialový lak od NYC,ale je v takej slabšej farbe :)

    OdpovědětVymazat
  3. hi dear!! wow! great color! and nice post!

    www.fashionizein.com

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné barvičky, teď na podzim super :). Zrovna mám taky předchystaný článek nehty s fialovými laky, ale mám jiné značky :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Rimmelácký mám také a chystám na něj v průběhu týdne článek :)

    OdpovědětVymazat
  6. I like purple colour and these nail polish shades are lovely! :)
    Followed via gfc #46, hope you can follow back. xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks Maja, I am going to have a look on yours then ;)

      Vymazat
  7. Fialová je nej! Mám doma asi 10 různých odstínů! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? tak to ji musíš mít opravdu ráda! já asi tři :) taky ji mám moc ráda ;)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!