čtvrtek 11. září 2014

Pancakes!!!

Krásný večer!

komu by nechutnaly palačinky! já je zbožňuji a nejradši si je dávám s tvarohem a kakaem nebo nějakým ovocem. Dneska tu mám pro vás receptík, který je opravdu jednoduchý. Příště je vyzkouším ze špaldové mouky, která je zdravější.

Good evening guys!

do you like pancakes? I love them with soft cheese and chocolate powder or with some fruits. It´s pretty easy to make them so try them out!




Ingredience (těsto)  - 8 palačinek - Ingredients for 8 pancakes 

200 g hladké mouky nebo špaldová mouka  - 200 g flour
500 ml mléka- 500 ml milk
2 lžíce cukru 2 tbsp sugar
2 vejce 2 - eggs
sůl, olej - salt, oil

Náplň: Filling:

2 lžíce tvarohu - 2 tbsp soft cheese
1 lžíce bílého jogurtu - 1 tbsp white yogurt
2 lžičky vanilkového cukru - 2 tsp vanilla sugar
hrst rozinek - handful of raisins
banán - banana
kakao - cacao power



Postup :

Nejdříve si smícháme vejce s mlékem, cukrem a špetkou solí v mixéru. Poté postupně přidáváme mouku a mixujeme. Když nám vznikne řídké těsto bez hrudek, tak se můžeme vrhnout na smažení. Na pánev si dáme trošku oleje, já na to používám takový malý štěteček, protože toho oleje potřebujete opravdu minimálně. Naběračkou na polévku nabereme jednu porci a pomalu vlijeme na rozpálenou pánev. Pánví otáčíme, aby se těsto rozprostřelo po celé ploše pánve a pak už jen čekáme, dokud se palačinka sama neodlepí od dna pánve. Většinou to také poznáte podle toho, že se na palačince začínají dělat bubliny. Pak palačinku otočíme pomocí nějaké špachtličky nebo převracíme ve vzduchu.

Procedure:

Firstly, mix the eggs with milk, sugar and pinch of salt in a mixer. After that add gradually flour and mixit it together. You should have a thin dough without lumps. Now you can start to fry them in a pan with a bit of oil. Take a ladle and put always a one in the pan. Wait until the dough start to pull away from the pan and after turn the pancake on the other side. When you will see some bubbles on the pancake, you can take it out from the pan and put it on a plate.








Mezitím si připravíme náplň. Tvaroh, jogurt a cukr ušleháme v krém. Rozinky si předtím ponoříme na 10 minut do vody a poté je odkapané přidáme do krému, přidáme vanilkový cukr, nakrájený banán. Nakonec rozetřeme na hotovou palačinku a posypeme kakaem. Dobrou chuť!

Prepare some fillings. I chose some soft cheese with sugar, raisins and banana. On the top, you can add some cocoa powder! Bon appetit!

24 komentářů:

  1. Mňam palačinky bych si dala, už jsem je neměla dlouho :) Zrovna mám doma všechny suroviny, tak bych je mohla udělat
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Neee, to je za trest číst takový článek v 10 večer :D Mám hlad!

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé sorry! :) já to vždycky sdílím večer! polepším se :)

      Vymazat
  3. Vypadá to strašně dobře :D uplně slintám

    http://epic-food-time.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! i já, když na ty fotky koukám :))

      Vymazat
  4. Pááni takovou bych hned teď brala snídani!! Kde jsi? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha :) bohužel jsou už snědené :) příště dám vědět dřívějc :)

      Vymazat
  5. mňam, vypadají krásně, povedly se :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, asi si je zítra udělám! :-D
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já taky, došly mi cereálie a tohle je možná i lepší varianta

      Vymazat
  7. love crepes! making me hungry!
    xoxo
    Patinka

    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tak dnes už vím co budu mít k večeři:-D:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Dneska jsem zrovna měla k večeři!! :) mňam.

    OdpovědětVymazat
  10. mňam, škoda že jsem zrovna na cestách a nemám tady kuchyňku.. :P

    OdpovědětVymazat
  11. This looks too good
    Stay in touch!
    Can we follow each other on GFC?
    Sandy Sandhu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks Sandy, I´ll have a look on your blog :)

      Vymazat
  12. mňááám :) dostala jsem na ně chuť!

    www.mujsvetkosmetiky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ně chystám na úterní ráno :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!