úterý 9. září 2014

Summer outfit

Krásné odpoledne, 

dnes taková rychlovka. Jeden z posledních letních outfitů. Focené ještě ve Francii. Top je ze slev z Terranovy. Moc se mi na něm líbí ten náhrdelník. Kraťásky a boty jsou také ze slev z F&F, náramek a náušnice mám z Ebay.

Teď už si jen přeju, aby mi to opálení vydrželo co nejdéle. 

A jak se Vám outfit líbí? máte rádi bílou? 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey guys, 

today´s post is very quick! I would like to show you one of my favorite summer outfit. All in white! I love the necklace on the top and my flower shoes. 

I hope I will keep my suntan as longer as possible. 

How do you like my summer outfit? what about white combo? 

xoxo 

Beauty Pusinka! 




Fotka upravená v aplikaci Visage Lab :)

17 komentářů:

  1. Skvělý outfit :), ten náhrdelník k tomu úplně pasuje. Bílou mám ráda, ale vždycky se bojím, abych se nějak víc nezamazala :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Veru! taky se vždycky bojím, ale čím jsem starší, tím se ze mě stává menší prasátko...i když ;) :))

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší outfit je super :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa to moc paci! vyzeras uzasne!
    Pozyvam na konco letnu SKIN IN BLOSSOM GIVEAWAY, tu: jeej krasna je! pozyvam na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful look!!!
    would you like to follow each other with GFC and Bloglovin? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks Marcela! I would love to!

      Vymazat
    2. Thank you for your visit!!! I follow you!!!
      Have a nice day!!!:)))

      Vymazat
  5. Krásné botky a náhrdelník! :) Máš moc hezký blog, stávám se pravidelným čtenářem, pokud se staneš mým, budu ráda :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Výrazné doplnky mám moc ráda! Sluší Ti to!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. You look beautiful! Thank you for visiting my blog and leaving such a nice comment. Following back on GFC #41 Please keep in touch.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  8. great summer look!

    <3, Kathrin
    http://www.getcarriedaway.net/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!