úterý 23. září 2014

Syoss Oleo Intense černohnědý

Krásný den, 

po dlouhé době jsem si vlasy obarvila permanentní barvou a zvolila jsem Syoss Oleo Intense v černohnědém odstínu. Normálně si vlasy barvím jen šamponem a většinou jen odrosty a po půl roce je obarvím celé. Teď se mi ale zdálo, že mám ve vlasech pořád hodně viditelné hnědé prameny a tak jsem se vlasy rozhodla sjednotit touto barvou na vlasy. V obchodě jsem vybírala podle odstínu, ne dle značky produktu. Chtěla jsem nějakou hodně tmavě hnědou až černou, protože tak vlasy dle mého názoru vypadají přirozeněji, než když si je barvím úplně do černa či černomodra. 

Vlasy mi barvila mamka a vyfotily jsme je před barvením a po, takže můžete vidět finální výsledek s nímž jsem spokojená. Barvu mám sjednocenou a vypadá přirozeně.  Mamka směs nejdříve aplikovala na kořínky vlasů a poté do délek. Produkt jsem pak na vlasech nechala působit jen 10 minut, i když doporučeno je tuším cca 30 minut. Po smytí barvy jsem použila přiloženou masku, která je úžasná a kouknu po ní v obchodě, protože krásně voní, vlasy jsem po ní měla hebké a hydratované. 





19 komentářů:

  1. Krásně Ti chytla. Já jsem si dnes také barvila vlasy stejnou barvou, jen odstín mám černo-modrý, ten já mám nejraději :o)
    Barva byla příjemná i péče byla fajn, to musím souhlasit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Luci. Černomodrý musí být taky hezký! já jsem chtěla trošku přirozenější look. Jinak barvím taky na černo.

      Vymazat
  2. Máš moc pěkný vlasy a barva Ti chytla hezky. Já si pamatuju, že jsem si jednou koupila barvu od Syossu nějakou hnědou, ale to byl teda masakr, vůbec to nechytlo a ještě to byla barva spíš do červena :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Veru! chytla moc pěkně! jinak ta hnědá, to je teda děs! ještě že mě chytla dobře :)

      Vymazat
  3. Krásné vlasy a chytla ti opravdu moc hezky :) Já už delší dobu nebarvím, ale jinak jsem používala Casting creme gloss přeliv :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásné vlásky, ta barva ti chytla dobře :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  5. Budu pouze opakovat, ale skutečně máš moc hezké vlásky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, nominovala jsem Tě na LIEBSTER AWARD TAG , tak doufám, že budeš pokračovat :)

    http://mujsvetkosmetiky.blogspot.cz/2014/09/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat
  7. Following you dear
    Stay in touch!
    $100 AMAZON GIVEAWAY: Sandy Sandhu
    New Post Sandy Sandhu

    OdpovědětVymazat
  8. Barva ti pěkně chytla, na fotkách to vypadá, jako by ti ta barva nějak posílila vlasy!! :D Vypadá to moc pěkně!
    meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, taky si myslím. Teď, když to posoudím po týdnu, tak mám vlasy pořád krásně lesklé a silné.

      Vymazat
  9. Máš krásné vlasy a ta barva vypadá dobře :)

    www.michaeela-b.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Také používám, jediné mínus je cena, takže kupuji jen když je ve slevě, ale jsem naprosto spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stál mě asi 120 Kč, pokud si dobře pamatuji. Normálně si kupuji jen šampón, ale musela jsem sjednotit barvu a dopadlo to velmi dobře a péče je skvělá! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!